Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CFP busca empreses per acollir en pràctiques els seus alumnes
Els alumnes han rebut formació per treballar en diferents àmbits de l’activitat industrial com el manteniment, la fabricació mecànica o el disseny de productes.
El CFP busca empreses per acollir en pràctiques els seus alumnes.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/06/2023 13:13
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
El Centre de Formació Pràctica busca empreses industrials del territori per acollir en pràctiques els alumnes dels cursos ocupacionals que finalitzaran properament. Es tracta de cursos de l’àmbit de la mecanització per arrencament de ferritja, muntatge i posada en marxa de bens d’equip i maquinària industrial i disseny de productes de fabricació mecànica. Les estades de pràctiques en empreses tenen una durada que oscil·la entre les 40 i les 80 hores segons el curs i poden iniciar-se en el moment en què l’empresa i l’alumne considerin més adient.

Les pràctiques no tenen cap cost per a l’empresa i, en canvi, suposen l’oportunitat per conèixer un futur treballador en un sector amb una alta demanda de professionals. Els alumnes d’aquests cursos són persones desocupades i, per tant, amb disponibilitat per incorporar-se a un lloc de treball quan sigui necessari.

Tant el contingut dels cursos com la tipologia de la formació que s’ofereix al CFP es dissenya tenint en compte les necessitats reals de les empreses del territori. Per aquest motiu, es tracta d’una formació pensada per millorar les possibilitats de trobar feina de persones que es troben en situació d’atur i, d’altra banda, vol contribuir a millorar la competitivitat de les empreses posant a la seva disposició professionals qualificats.

Les empreses que estiguin interessades en acollir alumnes en pràctiques cal que es posin en contacte amb el CFP a cfp@cfp.cat o bé al telèfon 93 875 72 79. Properament, el Centre de Formació Pràctica donarà a conèixer l’oferta formativa que oferirà a partir del mes de setembre, de cara al curs 2023-2024.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CFP   MANRESA 
També et pot interessar:
CULTURA
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
LA FOTO DEL DIA
Una cotorra a un arbre
MANRESA
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials

MANRESA
L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
LA FOTO DEL DIA
Reflexes al llac de l'Agulla
BÀSQUET
El Bàsquet Manresa obre un concurs per crear el nou logotip de la Fundació
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]