Diumenge 02 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Afectacions de trànsit a l'Estació d'Autobusos pels treballs d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor
Es tallarà l’accés i sortida de vehicles a l’Estació per la carretera de Santpedor. L’accés a l’Estació es farà únicament pel carrer Maternitat d’Elna i la sortida pel carrer Sant Antoni Maria Claret.
Afectacions de trànsit a l'Estació d'Autobusos pels treballs d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/08/2023 12:33
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
L’Ajuntament de Manresa informa que es tallarà l’accés i sortida de vehicles a l’Estació d’Autobusos per la carretera de Santpedor, amb motiu de la nova  fase dels  treballs de renovació de l’artèria de la xarxa d’aigua potable a la carretera de Santpedor entre els carrers Creu Guixera i Sant Antoni Maria Claret.

Així, dimecres, dijous i divendres vinent, l’accés a l’Estació d’Autobusos es farà únicament  pel carrer Maternitat d’Elna i la sortida pels carrers Sant Antoni Maria Claret – Pare Clotet. El servei BUS MANRESA en la Línia 8 Perimetral - Estacions (direcció RENFE) i la Línia 2 La Parada es veurà afectat pels desviaments de trànsit establerts. Consulteu les afectacions del servei a través del web www.manresabus.com o bé al telèfon 93 875 71 50.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AIGUES DE MANRESA   TREBALLS 
També et pot interessar:
MANRESA
Treballs de canalització elèctrica a l'avinguda Pirelli i al carrer Monistrolet
MANRESA
La Biblioteca del Casino enriqueix la col·lecció local amb 15 treballs de recerca
MANRESA
Treballs de millora de trams de vorera al barri de la Carretera de Santpedor

MANRESA
Treballs d'arranjament d'un tram de vorera al carrer Circumval·lació
MANRESA
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Doctor Zamenhof
MANRESA
Termini per demanar les ajudes per a la contractació de persones per fer treballs a la llar o de cures
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]