Dimarts 21 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les Jornades Internacionals Folklòriques un any més a Sant Fruitós
Les 51es Jornades Internacionals Folklòriques de Catalunya, que se celebren de l'1 al 10 de setembre arreu del País, tindran com a un dels seus escenaris Sant Fruitós de Bages, amb l'actuació de Folklore Ensemble Orgonina, un conjunt provinent de la ciutat eslovaca de Vranov nad Topľou.
Les Jornades Internacionals Folklòriques de Catalunya tornen un any més a Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/08/2023 09:52
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
El grup actuarà sota el Cobert de la Màquina de Batre el diumenge 3 de setembre a les 6 de la tarda. El grup és dirigit per Imrich Konya i els balls tenen coreografia del mànager Martin Tasko. Orgonina és un grup de joves amb experiència amb diferents tipus de balls folk i compta amb més de cinquanta membres entre els quals hi ha dansaires, cantants i músics. Orgonina realitza més de vint-i-cinc actuacions cada any i ha participat en diferents festivals de folklore a Eslovàquia i a l'estranger, com a Hongria, França, Bulgària o Grècia. El seu repertori principal és de cançons i danses populars de les regions de Zemplín i Šariš, al nord-est d'Eslovàquia.

Acompanyaran a l'actuació d'aquesta formació, com a amfitrions del municipi, l'esbart Som Riu  d'Or i els Geganters i Grallers de Sant Fruitós de Bages. Precisament l'esbart santfruitosenc, juntament amb les cobles Lluïsos de Taradell i la Cobla Adifolk, seran els representants de Catalunya de les jornades d'enguany i participaran tant en l'acte d'inauguració com en la cloenda d'aquest 2023.

Les Jornades Internacionals Folklòriques van néixer fa 51 anys amb l'objectiu de potenciar i dinamitzar la cultura popular del nostre país i per donar a conèixer a Catalunya el folklore d'altres indrets del món, mitjançant diferents intercanvis culturals. Enguany participen en aquestes jornades, a banda de les formacions catalanes, grups d'Eslovàquia, Argentina i Turquia.

Podeu trobar tota la informació de les jornades a https://www.adifolk.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JIF CATALUNYA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
CARDONA
Cardona convoca el concurs per escollir el cartell de la Festa Major

SÚRIA
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]