Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Presentació Oficial de Covisa Manresa
Aquest dimecres es farà la Presentació Oficial de Covisa Manresa al Pujolet dins el marc del Trofeu Les Codines, instaurat des de fa 44 anys. El partit davant el Barça Atlètic de segona divisió, previst en principi pel dijous, es va avançar un dia en motiu de la Gala de la Nit de l'Esportista de Manresa que es farà al Teatre Kursaal.
Presentació Oficial de Covisa Manresa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/09/2023 16:04
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Després de viure en els últims anys edicions emblemàtiques amb equips prestigiosos, arriba ara el Barça Atlètic com a convidat d´enguany. Aquest conjunt de Segona RFEF ha mantingut el bloc de la temporada anterior després que el filial barcelonista fes una acceptable temporada a la categoria de plata. Serà una bona prova de foc pels manresans després de tres partits de pretemporada efectuats amb equips d´una categoria inferior.  

Aquest " Trofeu " ha viscut en darreres edicions la presencia d´equips de prestigi. El Pozo Ciudad de Murcia B, Inter Movistar B, Servigroup Peñíscola, Deportivo Puertollano, Industrias Sta. Coloma, Palma Futsal o be Uruguay Tenerife, tots ells concentrats en les nou ultimes edicions i amb repeticions de Barça B i el Pozo Murcia B. Precisament va ser el conjunt blaugrana qui al 2016 va fer acte de presència i repetirà enguany.

Al 2020 no es va celebrar en motiu del Covid

Aquest esdeveniment es va iniciar al 1979 coincidint amb els primers passos del futbol sala en aquell moment. Aquest fet es va produir al sector nord del barri de Les Escodines, que es on es va fundar el que es en l'actualitat el Covisa Manresa.  El trofeu s´ha celebrat en diverses instal.lacions, mateixos llocs on a les hores competiría el conjunt manresà en els seus partits de lliga a partir del 1985.

Col.legi Oms i de Prat, Pista poliesportiva de la Piscina Municipal, Pavelló La Salle, Pavelló Sant Joan de Vilatorrada i Pavelló El Pujolet. han estat els escenaris. Les nou primeres edicions varen ser amb equips de caire social. Va ser en la decena edició al 1988 quant per primera vegada es va fer invitació a clubs. Precisament en aquesta decena edició hi varen participar el FC Barcelona ,que feia els primers passos com a secció, Cacaolat Nautic Castelldefels, Isolar La Palma i Ledesma Escodines Manresa, denominació a les hores del club degà manresà. 

També han existit modificacions en el format del trofeu. En les primeres edicions, hi havia la participació en un nombre superior a dos equips pero en l´ultima década s´ha passat al format de partit únic.  El nom actual del trofeu, Les Codines, ve donada en memoria d´on es va fundar el club amb el nom mes antic que consta al barri manresà. No es descarta pero que aquesta denominació es pugui veure's modificada en algun moment. 

Al llarg dels anys han desfilat equips com Catalo Volumens Olesa, Isolar La Garriga, Assegurances Valles Manresa, Can Palet de Terrassa, Miró Martorell, Epic Casino Terrassa, Gimnàstic de Tarragona, FS Canet, Dani Vilassar FS, RCD Espanyol, Union Sta. Coloma, FS Montcada, AE Centelles, FC Andorra, AE Hospitalet i Cover Premià.  En mig de totes aquests noms, destacar al 2004, la presencia del Polaris Cartagena, equip de moda en aquells moments a la 1a divisio del futsal Nacional. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
ATLETISME
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
ATLETISME
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa

LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]