Dimecres 27 de setembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Imagina’t proposa l’espectacle per a nadons ‘Sotabosc’, aquest dissabte a la sala petita del Kursaal
Un muntatge per connectar amb el món natural a càrrec de la companyia Inspira teatre.
‘Sotabosc’ és un espectacle de música, moviment, visual i sense text de creació en col·lectiu.

Redacció/ Sergi Vázquez  
15/09/2023 20:09
L'Ajuntament de Manresa condemna "amb tota rotunditat" els fets ocorreguts al Passeig i a l'Estació d'Autobusos i es personarà en l'acusació
Manresa Comerç condemna l'altercat d'aquest cap de setmana i demana la convocatòria de la taula de seguretat
El Covisa visita el Cerdanyola en Copa del Rei
Súria viu un cap de setmana solidari
La programació per a públic familiar d’Imagina’t torna aquest proper dissabte, 16 de setembre a la sala petita del Teatre Kursaal amb dues funcions per a l’espectacle ‘Sotabosc, la vida sota els arbres’ a càrrec de la companyia Inspira teatre. Encara queden entrades per a la funció de les 16:30h i ja s’han exhaurit per a la sessió de les 18h.
 
El bosc és un lloc meravellós on podem explorar i jugar amb les nostres amigues i amics. És un lloc de pertinença. Les amigues, al bosc, poden ser plantes, arbres o animals. Totes tenen molts regals per a compartir. Els tresors que aquest món encantat compartirà amb nosaltres no tenen fi si ens obrim a escoltar, olorar, tastar, mirar i sentir la màgia del bosc.

‘Sotabosc’ -recomanat a partir d’1 any- és un espectacle de música, moviment, visual i sense text de creació en col·lectiu, amb mirada femenina, respectuós amb els infants, amb llenguatges pluridisciplinars no infantilitzats i propostes artísticament contemporànies. Premiat com a millor espectacle per a la primera infància de la Mostra d’Igualada 2023.
 
Les entrades per veure ‘Sotabosc’ tenen un preu únic de 8€ i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMAGINAT   CULTURA 
També et pot interessar:
TEATRE
El Cicle per a majors 65 anys torna aquest dimecres al teatre Kursaal de Manresa amb una funció de ‘Bona gent’
TEATRE
‘FitzRoy’, la nova comèdia de Jordi Galceran, arriba aquest cap de setmana al Kursaal en 3 funcions per obrir el Toc de Teatre
TEATRE
La programació d’Imagina’ttorna aquest dissabte a l’Espai Plana de l’Om amb l’espectacle de titelles ‘Contes del Binomi’

CULTURA
La sala petita del Kursaal acollirà divendres l’espectacle ‘Postals presents per a una mare absent’
CERTÀMENS
Névoa torna aquest dijous al Kursaal dins del Cicle del Club de la Cançó per homenatjar Amália Rodrigues
MÚSICA
La cantant surienca Beth celebra 20 anys de trajectòria artística aquest dissabte al Kursaal
L’ICS Catalunya Central publica un estudi sobre la retenció de professionals de medicina en l’entorn rural
Solsona fomenta la reducció de residus al comerç local amb nous vídeos i un assessorament personalitzat
El Covisa visita el Cerdanyola en Copa del Rei
La Nocturna Vinum serà aquest dijous el primer acte de la 28a Festa de la Verema del Bages
El Cicle per a majors 65 anys torna aquest dimecres al teatre Kursaal de Manresa amb una funció de ‘Bona gent’
Els artistes Joan Villaplana i Ariadna Torres signen la imatge del 17è Festival Literari Tocats de Lletra de Manresa
El plenari de Bages Turisme es reuneix per assentar el treball d’aquest any i planificar el 2024
Nova Oficina Municipal d'Escolarització per informar i assessorar a les famílies


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]