Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba el Joc “Busca la Gota Antònia” a les botigues del districte Nord
Del 25 de setembre al 21 d’octubre es pot participar al joc, i el 28 d’octubre es farà entrega de premis als participants.
Representants de l’AV de la Ctra. de Santpedor, del Parc de la Sèquia, la UBIC Manresa, regidors Infante i Huguet i botiguers participants a l’acció.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
15/09/2023 20:13
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
L’AVV de la Ctra. Santpedor, el Pla comunitari de la FAVM, el Parc de la Sèquia i la UBIC Manresa s’han unit per crear l’acció “Busca i troba l’Antònia”, un joc de coneixença del barri i del seu comerç. Aquest projecte de dinamització consisteix en un joc engrescador en el qual les nenes i nens participants hauran de buscar la Gota Antònia, la mascota del Parc de la Sèquia, que estarà amagada als aparadors de 40 establiments del barri i dels voltants que s’hi han adherit. Cada participant haurà d’anar a recollir el passaport en algun dels punts de recollida (Museu de l’aigua i el tèxtil, Masia de Can Font, Biblioteca de les Bases i el local de l’AVV. Ctra. Santpedor), on hauran d’apuntar les seves troballes i retornar-lo.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és promoure i donar a conèixer el comerç del barri entre els infants, alhora que es fomenta la interacció veïnal i el vincle entre els comerciants i la comunitat. L’acció està previst que s’inici el 25 de setembre i finalitzi el 21 d’octubre, coincidint amb la celebració del Ualapop al Carrer, deixant aproximadament un mes per tal de trobar un mínim de 20 gotes. El 28 d’octubre es realitzarà un sorteig entre tots els participants en una festa familiar de clausura al Parc de Can Font.

L’acció rep el patrocini del Grup Llobet i la col·laboració de l’Ateneu les Bases. La col·laboració entre les entitats organitzadores sorgeix arran de la taula d’entitats del districte nord “Impulsem el Nord”, que compta amb una trentena de participants d’àmbits diferents, com el veïnal, educatiu, comercial i altres, i que té per objectiu dinamitzar el barri i treballar la seva identitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUSCA LA GOTA ANTÒNIA   COMERÇ 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur
MANRESA
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
MANRESA
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal

ACTUALITAT
La Cambra de Comerç celebrarà el 120è aniversari portant els Premis Cambra a la Fàbrica Nova
MANRESA
Botigues al carrer treu els estocs de la temporada davant als comerços
ACTUALITAT
La Cambra porta el comerç de Manresa a descobrir les tendències del retail
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]