El Covisa Manresa visita a un històric del futbol sala com ho es el València Futbol Sala. El conjunt valencià a ascendit enguany a segona B després de diverses temporades a la tercera divisió. El València Futbol Sala, club fundat al 1983, va militar diverses temporades a la divisió d´honor sota el patrocini de la firma Vijusa.
Eduardo Garcia Belda "Miqui", va ser l’artífex a la banqueta en aquells moments. Al 2002 es va proclamar campió de la copa d'Espanya davant El Pozo Murcia i un sots campionat de lliga en una final davant Playas de Castellón. Hores d´ara la situació es una altre ben diferent pels del Túria. Sota la batuta de Pepe Matoses competirà a la tercera categoria nacional amb una plantilla molt renovada i diversos jugadors recent fitxats de la tercera divisió. Consumat l'ascens aquesta temporada, un important bloc de jugadors no varen acceptar la renovació per la qual cosa tenen molts jugadors nous a les seves files.
Aquest és el cas de Fer i Franco, provinents del Fuensanta o be Carlos del Maristes Levante. També Pedro i Chuso del Santana FS, tots ells equips de tercera divisió. S'ha fet amb els serveis del jugador del Albacete Paco i Gon del Club Cementistas Argentí. Han donat la seva continuïtat i renovació en relació a la temporada passada a sis jugadors.
Pel que fa al Covisa Manresa, sortirà direcció Valencia el dissabte a primera hora de la tarda per fer nit Almusafes i jugar el diumenge al migdia. Continua amb les baixes del porter Cella i l´ala Asis. Viatjant doncs dotze jugadors convocats per Paco Cachinero. Tot això, després d´un empat al Pujolet davant Industrias en el primer partit el que obliga als manresans a puntuar en terres valencianes. Per la seva part l'equip valencià de Pepe Matoses ve de perdre per un contundent 6-0 en la primera jornada a la difícil pista del complicat equip del Sporting La Nucia en terres alacantines.
INDUSTRIAS B - NATACIO SABADELL
Dissabte 18,00
VALENCIA FS - COVISA MANRESA
Diumenge 12, 30
AE LES CORTS UBAE - SPORTING LA NUCIA
Dissabte 18, 00
BARCELONETA FUTSAL - CE ESCOLA PIA SABADELL
Dissabte 18, 30
ETB CALVIÀ - FS PICASSENT
Dissabte 13,15
ALMONACID FS - HOSPITALET BELLSPORT
Dissabte 17,30
MONTSANT CFS - CERDANYOLA FC
Dissabte 17,30
MARLEX MATARÓ - FS CANET
Dissabte 16, 00