La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest dimecres, 27 de setembre (en doble sessióa les 6 de la tarda i a 2/4 de 9 del vespre) ‘Bona gent’ de Quim Masferrer, que torna amb aquest muntatge tan particular que fa de cada funció un xou diferent. Amb aquest espectacle s’estrenarà la programació per a gent gran que compta amb el suport de l’Obra Social de ‘la Caixa’.
Quim Masferrer pensa que ha arribat l’hora de fer un homenatge al públic en un espectacle únic i impossible de repetir perquè el públic n’és el protagonista. Un protagonista, o millor dit: molts protagonistes, que escriuran l’argument d’aquesta experiència. Un espectacle ple de veritat. Un espectacle honest. Un espectacle en què Quim Masferrer vol ser el teu espectador.. Les entrades per veure ‘Bona gent’ tenen un preu de 18€ (15€ carnet Galliner i menors de 30 anys; 6€ per a majors de 65 anys i menors de 12 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a
www.kursaal.cat.
Amb el suport de l’Obra Social 'la Caixa'Aquests muntatges estan adreçats especialment a la gent gran; i per això s'han adaptat horaris i preus, ja que per a les persones majors de 65 anys, el cost de l'entrada serà de 6 euros. En aquest sentit, el teatre Kursaal compta amb la col·laboració de l'Obra Social “la Caixa”, que ha estat sensible a aquesta iniciativa de promoure espectacles adreçats a la gent gran i hi dóna suport.
L'Obra Social “la Caixa” té com a una de les accions prioritàries el foment de l’envelliment actiu i saludable de les persones grans, i aquesta col·laboració n’és un clar exemple.