Diumenge 02 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Treballs d'Aigües de Manresa a l'avinguda de les Bases
Els treballs consisteixen en la renovació de la xarxa soterrada d'aigua potable. A continuació, es posaran en marxa treballs d’ampliació d’un tram de vorera.
Treballs d'Aigües de Manresa a l'avinguda de les Bases.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/10/2023 13:14
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Obres de renovació de la xarxa soterrada d'aigua potable a l'avinguda Bases de Manresa, al tram entre l'avinguda Universitària  i la plaça Bages, costat números imparells. A continuació, es posaran en marxa treballs d’ampliació d’un tram de vorera. Amb motiu d'aquests treballs les afectacions al trànsit seran les següents: S’ocuparà part del carril de circulació de l’avinguda Bases en direcció a la plaça Bages i s’habilitarà el doble sentit de circulació habitual amb la resta de calçada lliure. La parada de transport públic urbà "Centre Hospitalari" (línies L3 i L8) es traslladarà provisionalment a la mateixa vorera de l’avinguda de les Bases de Manresa abans de la cruïlla amb l’avinguda Universitària. És previst que aquestes dues obres tinguin una durada de 4 mesos.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AIGUES DE MANRESA   TREBALLS 
També et pot interessar:
MANRESA
Treballs de canalització elèctrica a l'avinguda Pirelli i al carrer Monistrolet
MANRESA
La Biblioteca del Casino enriqueix la col·lecció local amb 15 treballs de recerca
MANRESA
Treballs de millora de trams de vorera al barri de la Carretera de Santpedor

MANRESA
Treballs d'arranjament d'un tram de vorera al carrer Circumval·lació
MANRESA
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Doctor Zamenhof
MANRESA
Termini per demanar les ajudes per a la contractació de persones per fer treballs a la llar o de cures
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]