Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages impulsa la primera Jornada de comerç i empresa
El comerç i les empreses de Sant Fruitós de Bages tenen una cita obligada el pròxim dimecres 25 d'octubre en la celebració de la primera Jornada de comerç i empresa del municipi.
Sant Fruitós de Bages impulsa la primera Jornada de comerç i empresa.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/10/2023 15:38
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
Aquesta proposta neix de la reformulació de la tradicional nit empresarial, que se celebrava anualment al municipi, amb l'objectiu de donar un valor afegit a la trobada oferint als i les assistents xerrades i actes divulgatius que puguin aplicar i afavorir als seus negocis. Al llarg de la tarda els assistents podran prendre part en xerrades, taules rodones i tallers, tots ells encaminats a la transformació digital de les empreses i comerços. La jornada s'ha estructurat en un primer bloc de propostes, de les 3 a les 5 de la tarda, dirigides principalment al comerç, un segon bloc, de 6 a 8 del vespre, dirigit a les empreses i un tercer bloc amb l’entrega de guardons a les empreses i comerços del municipi.

Els comerços podran assistir a la xerrada ""Reptes de la Transformació Digital pel comerç” (15:20h) a càrrec de Jesús Carballo .Posteriorment (15:40h) es parlarà de “Casos d'èxit de solucions aplicables al comerç” i a partir de les 16:10 h començarà un col·loqui i també paral·lelament es podrà participar en trobades ràpides entre el comerç i empreses tecnològiques. La darrera de les activitats d’aquest primer bloc consistirà en un taller sobre com aplicar la tecnologia Chat GPT al comerç (16:40).

A partir de les sis de la tarda serà el torn de les propostes pel sector empresarial amb una xerrada sobre casos d'èxit de solucions digitals. Posteriorment (18:50) s’iniciarà un col·loqui i en paral·lel es podrà participar en una speed daiting entre empreses i proveïdors. A partir de 2/4 de 8 del vespre s'oferirà una xerrada sobre experiències que es poden aplicar en altres sectors.

A partir de les 8 del vespre començarà l’acte d’entrega de lliurament de guardons, que s’obrirà amb la xerrada " La IA en el dia a dia de les empreses: usos i aplicacions que transformen", una proposta que durà a terme Oriol Rius. Posteriorment es realitzarà l’acte d'entrega de guardons a totes aquelles empreses i comerços del municipi com a reconeixement per la seva trajectòria.

La trobada tindrà lloc a les carpes de Villa Martini (Crta. De Berga). L'entrada és oberta a totes les empreses i comerços del municipi. Aquesta Jornada és el tret de sortida d’un programa que, a través del projecte Acelera Pyme, treballarà per acompanyar als comerços i les empreses del municipi cap a la transformació digital.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages

ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
SÚRIA
El Consell Municipal dels Infants inicia les activitats del nou curs
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]