Dimarts 21 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament amplia l'horari del cementiri i reforçarà el servei de bus per Tots Sants
Fins al 2 de novembre l’equipament municipal és obert de 9 del matí a les 18.30 h per facilitar a la ciutadania la visita als seus difunts
L'Ajuntament amplia l'horari del cementiri i reforçarà el servei de bus per Tots Sants. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
24/10/2023 11:58
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
L'Ajuntament ha ampliat fins al pròxim 2 de novembre els horaris del cementiri de Manresa amb motiu de Tots Sants. L’equipament municipal és obert de 9 del matí fins a les 18.30 h de la tarda, amb l'objectiu de facilitar a la població la visita als seus difunts.  L’operador de la línia de bus Manresa-Sant Joan de Vilatorrada farà el dia 1 de novembre un reforç en el servei de bus, complementari del servei normal, amb el següent recorregut: plaça Europa, Pompeu Fabra, Francesc Moragas, Els Panyos  i Cementiri. De retorn farà parada a Cementiri, Pl. Valldaura i Pl. Europa. El servei es farà de 9 a 13.30 h i de 15 a 19 h, amb una freqüència de pas de 15 minuts. Així mateix, la Línia Festius de Bus Manresa farà la parada “Pont Nou” (carrer Martí i Pol) propera al Cementiri. L'horari de servei és de les 8.00 a les 22.35 h, amb freqüència de pas de 40 minuts.

Oficis religiosos

Els oficis religiosos al Cementiri per Tots Sants (1 de novembre) i el Dia dels Difunts (2 de novembre), són els següents: Dimecres dia 1, a les 12 del migdia, es farà missa celebrada per Mn. Joan Hakolimana, rector de la Parròquia de Santa Maria de la Seu de Manresa, amb la participació de la Capella de Música de la Seu. Dijous 2 de novembre, a les 4 de la tarda, també es farà missa de difunts celebrada per Mn. Joan Hakolimana. En cas de pluja, els oficis religiosos quedaran suspesos.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TOTS SANTS   MANRESA  
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
ACTUALITAT
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa organitza, aquest cap de setmana, tirades socials

MANRESA
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
MÚSICA
Sergio Dalma va omplir el Festival Camins de Manresa
MANRESA
L'Ajuntament felicita els èxits de la natació artística del Club Natació Manresa
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]