Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb castanyada popular
Sant Fruitós de Bages s'omple entorn de la festivitat de Tot Sants de propostes per celebrar la castanyada i la nit de Tots Sants, amb actes al nucli i als barris de Torroella de Baix, La Rosaleda, Pineda de Bages i Les Brucardes.
Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb castanyada popular.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/10/2023 13:11
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
El dimecres 1 de novembre, diada de Tots Sants, l'Ajuntament ha organitzat la tradicional castanyada popular sota del Cobert de la Màquina de Batre. A partir de les 6 de la tarda l'animador infantil Rah-mon Roma oferirà un espectacle gratuït. Durant la tarda, l'agrupament escolta Frifènics vendrà castanyes a la mateixa plaça. Els beneficis serviran per a fer activitats per als infants i joves de l'entitat. Aquesta activitat compta amb el suport de Carrefour.

Paral·lelament, les associacions de veïns han organitzat diferents propostes entorn l'efemèride de Tots Sants. Castaween a Les Brucardes - dissabte 28 d'octubre La nit del 28 d'octubre Les Brucardes celebraran la festa Castaween on hi haurà un corre carrers per la urbanització, túnel del terror, castanyes, botifarrada i música. L'activitat es realitzarà entorn la plaça de l’Hostal, a partir de les 7 de la tarda .

De les 8 i fins a 2/4 de 10 de la nit, hi ha previst un recorregut a peu entre els carrers de la Font, Mare de Déu de Núria, carrer del Pi, Montcau, Ginebrers, Sant Onofre fins a travessar l’avinguda de les Brucardes que caldrà realitzar respectant les normes de circulació. Aquesta festa comportarà que l'avinguda de Les Brucardes es tallarà a la circulació a l'alçada de les piscines i es desviarà la circulació pel carrer Mare de Déu de Núria. El carrer de la Font també quedarà restringit i es desviarà la circulació pels carrers Generes (que s'habilitarà en doble sentit de la marxa) i pel carrer Solei, per on també es desviaran els vehicles provinents de l'avinguda Sant Sebastià.

Torroella de Baix – dimarts 31 d'octubre La nit del 31 d'octubre el barri de Torroella de Baix celebrarà la festa de Halloween i la Castanyada a partir de 2/4 de 7 de la tarda i fins a les 12 de la nit a la plaça del Torrent. Pineda de Bages – dimecres 1 de novembre La tarda de l’1 de novembre l’Associació de veïns de la urbanització ha organitzat una castanyada, a partir de les 5 de la tarda, al local de l’associació.

Castaween a La Rosaleda – dissabte 4 de novembre El dissabte 4 de novembre La Rosaleda celebra un any més la Festa del Castaween , una celebració que combina la tradicional Castanyada i la popular festa americana. Les activitats començaran a les 6 de la tarda amb el popular truc o tracte pels carrers del barri i el concurs de cases engalanades. A partir de les 7 de la tarda es repartiran castanyes i moscatell per a tots els assistents i el passatge del terror obrirà les portes a 2/4 de 8 del vespre. Hi haurà frankfurada durant l’activitat i a les 10 de la nit es farà l'entrega de premis a les cases més ben engalanades.

Per tal de garantir la seguretat dels participants en la festa, quedarà restringida l'entrada i circulació de vehicles a tota la urbanització, des de 2/4 de 6 de la tarda i fins a les 11 de la nit, i estarà prohibit aparcar a la plaça central des de les 9 del matí del mateix dia 4 de novembre i fins a les 12 de la nit. Per tal que els visitants puguin accedir al barri s'habilitaran dos aparcaments alternatius als polígons industrials d'El Grau i Casanova des d'on es podrà accedir a peu a La Rosaleda mitjançant recorreguts degudament senyalitzats. Les celebracions a les urbanitzacions i barris són organitzades per les associacions de veïns i compten amb el suport de l'Ajuntament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TOTS SANTS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SANTPEDOR
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
BAGES
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
ST. FRUITÓS
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles

MUNICIPIS
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
ST. FRUITÓS
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
ST. FRUITÓS
El Mercat de la Terra del mes de febrer impulsa un concurs per a trobar la millor salsa de calçots
Manresa perd una parròquia
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]