La primera de les jornades tindrà lloc el dimecres 8 de novembre, de 2/4 de 10 a les 11 del matí al Nexe -Espai de Cultura i en aquesta ocasió versarà sobre les claus i les novetats de la normativa sobre la facturació electrònica. L'assessora tecnològica Esther Boixader posarà sobre la taula les diferents eines i ajuts disponibles per implementar aquest tràmit en els processos de comptabilitat i facturació.
Les persones interessades a participar-hi ha d'inscriure's prèviament a:
https://www.oapbarcelona.com/esdeveniments/jornada-oap-cafe-digital-bages-claus-i-novetats-de-la-facturacio-electronica/. Aquesta activitat forma part del Programa d'Oficines Acelera Pyme Rural, que té per objectiu apropar i impulsar la transformació digital a les petites i mitjanes empreses, autònoms i emprenedors, ubicats en municipis de menys de 20.000 habitants.