Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Manresa cau a la pròrroga contra l’Oviedo en un partit en què s’ha sobreposat a un gol en contra
Pintaven magres pel Manresa quan només començar el partit, al minut 2, s'avançava l'Oviedo en un córner amb una rematada de cap de Masca. Tocava remar a contracorrent des de l'inici, i el Manresa ho ha fet.
El Manresa cau a la pròrroga contra l’Oviedo en un partit en què s’ha sobreposat a un gol en contra.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/11/2023 07:31
L'Ajuntament de Manresa farà enderrocar l'edifici del carrer Santa Llúcia 27
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
L'Oviedo ha dominat durant els primers minuts del matx, aconseguint el primer gol i fent-ne un altre, al minut 11, que ha estat anul·lat. Dos minuts després, Masca tornava a provar Pulido, que refusava el xut. No era fins al 17' que el Manresa s'ha aproximat a l'àrea de Braat, amb una bona jugada del conjunt local, que culminava Pol Ballesteros enviant fora una rematada molt escorada. Era un avís, perquè només 6 minuts després, al 23', Baquero faria el gol de la nit. Un xut impecable que es colava per l'escaire de la porteria. Arran del gol, el Manresa s'ha tret de sobre la pressió inicial, i el joc s'ha equilibrat una mica més. Pulido tornava a aparèixer, al 31’, per aturar un xut perillós de Sebas Moyano. L’Oviedo tenia la possessió, però no generava un perill excessiu sobre la porteria de Pulido. Això canviava al 40’, quan una pèrdua en camp propi del Manresa propiciava un xut llunyà que obligava l’estirada d’Oscar. A les acaballes de la primera part, el conjunt asturià ha estat a punt d’augmentar l’avantatge amb una doble ocasió, primer amb un xut al pal, i després una rematada desviada. La primera part s’acabaria amb una falta de Cardero sobre Omar per la que veuria la groga.

A la represa, l’equip local ha sortit endollat. Ha generat perill amb dues accions consecutives que han acabat en córner. Al 52’, Omar s’emportava una pilota que rematava a la dreta del porter. Tot seguit, era Marc Martínez qui tornava a provar, i que veia com la pilota marxava pel mateix lloc que el xut d’Omar. El primer quart d’hora de la segona part ha estat igualat. Però al 60’ Pulido havia de tornar a realitzar una intervenció de mèrit. L’Oviedo movia la banqueta, al 62’, Cardero i Camarasa deixaven el seu lloc a Seoane i Cazorla, aquest últim, rebut amb una ovació de les 3.177 persones que hi havia al Congost. Al 66’ era el Manresa qui donava entrada a Marc Cuello i David Pons en substitució de Reina i Marc Martínez. Al minut 69, Seoane, provava amb una rematada des de la frontal que marxava desviada. Pol Ballesteros, que s’havia buidat durant tot el partit, marxava del camp al 73’ i entrava Gilbert. Només entrar al terreny de joc, Gilbert provava Braat, però aquest aturava amb seguretat. Al minut 76, un altre ensurt, l’Oviedo marcava, però veia com li anul·laven el gol, en aquest cas, per emportar-se la pilota amb la mà. Al 83’ Bioque havia de marxar del camp, i Yaya entrava per ell. Arribàvem amb empat a 1 al final del partit, i tocava jugar pròrroga.

Al 96’, Xavi Corominas donava entrada a Tom Diawara i qui marxava era Baquero. L’Oviedo disposava de molta més possessió a la pròrroga. Marc Cuello veia la groga quan arribàvem al final de la primera meitat de la pròrroga per aturar un contraatac. A la represa de la segona part de la pròrroga, Gilbert ha tingut a les seves botes el 2-1. L’atacant del Manresa ha marxat en velocitat de la defensa i s’ha plantat davant el porter, qui ha salvat l’equip asturià en l’u contra u. Finalment, al minut 110, l’Oviedo ha fet el segon gol amb una centrada al primer pal des de banda dreta. Masca remata a l’àrea petita, toca en la defensa fent que la pilota s’enverini i acabi superant Pulido. Arribàvem al final del partit amb l’Oviedo per davant el marcador i superant l’eliminatòria de Copa del Rei a un Manresa que no s’ha rendit en cap moment i que ha venut cara la seva derrota. L’equip local ha demostrat que sap jugar molt bé a futbol i que és capaç de plantar cara a un equip històric. Ara, a pensar en la lliga.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
FUTBOL
Fotografies dels equips sènior del Centre d'Esports a les escales de la Seu

FUTBOL
Victòria del Centre d'Esports Manresa a l'Escala
FUTBOL
El Covisa Manresa cau davant un gran Mataró
ATLETISME
Anna Recuenco, titol català i rècord sub16. Les sub20, novenes en el català de clubs
El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]