Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa programa la segona edició del Casal de Nadal
Les inscripcions ja estan obertes. Està adreçat a infants de 3 a 12 anys i és gratuït. Es desenvoluparà al Casal de les Escodines entre el 21 de desembre i el 5 de gener.
L'Ajuntament de Manresa programa la segona edició del Casal de Nadal.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/11/2023 16:09
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
L’Ajuntament de Manresa ha obert les inscripcions per a la segona edició del Casal de Nadal que es portarà a terme dins el programa ‘Temps x Viure’, destinat a facilitar la conciliació familiar, laboral i personal. Està adreçat a infants de 3 a 12 anys i és gratuït. Es desenvoluparà al Casal de les Escodines, entre el 21 de desembre i el 5 de gener, en horari de 8.30 a 14 hores (contemplant 30 minuts a l’entrada i 30 minuts a la recollida de flexibilitat). Cada família podrà sol·licitar fins a dues setmanes de casal. Les activitats aniran a càrrec d’El Taller del Bosc, que oferirà diversos tallers d’arts plàstiques sostenibles amb temàtica nadalenca.

Torn 1: 21 i 22 de desembre de 2023. Activitat ‘tionets del bosc’
Torn 2: Del 27 al 29 de desembre de 2023. Activitat ‘Pompons nadalencs’
Torn 3: Del 2 al 5 de gener de 2024. Activitat ‘3 en ratlla de fusta’

Les inscripcions al casal ja estan obertes a la web www.manresa.cat/dona fins a exhaurir les places (34 per torn).

La iniciativa, que s’emmarca en el projecte ‘Temps X Viure’, es va iniciar el Nadal passat i va tenir continuïtat a l’estiu, programant casals familiars per a infants i joves. En l’actualitat, el projecte ofereix serveis de canguratge a la Ludoteca Ludugurus, a l’espai Lab_06 d’UManresa i en diverses activitats que s’organitzen des de l’Ajuntament de Manresa.

El projecte ‘Temps x Viure’ està impulsat per la Regidoria de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Manresa i es porta a terme a través del Servei d’Informació i Atenció a les Dones Montserrat Roig. Compta amb el suport del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, en el marc del Programa ‘Temps per Cures’, finançat pel Pla Corresponsables del Ministeri d’Igualtat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASAL DE NADAL   MANRESA   NADAL 2023-24 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
FUTBOL
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència

MANRESA
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
FUTBOL
Tres partits per finalitzar la lliga i Covisa Manresa es troba amb una immillorable situació
BÀSQUET
El BAXI Manresa vol seguir la bona dinàmica a Bilbao
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]