Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Mercat de Nadal torna a Sant Fruitós de Bages
El Mercat de Nadal torna per tercer any consecutiu a Sant Fruitós de Bages ampliant els dies d'obertura a set jornades, tot el pont de la puríssima, els dies 6, 7, 8, 9 i 10 de desembre, i el cap de setmana del 16 i el 17 de desembre.
El Mercat de Nadal torna a Sant Fruitós de Bages.

ST. FRUITÓS / Redacció   
03/12/2023 11:49
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Durant aquests set dies de Mercat de Nadal, una trentena de parades ompliran el Cobert de la Màquina de Batre amb una variada oferta de productes d'artesania i gastronomia i també de propostes de tallers per a petits i grans, com un taller de galetes o un taller de muntatge amb peces de Lego. A l'escenari central del Mercat gaudirem de les actuacions musicals nadalenques de l'Escola de Música del municipi, del Club de la Guitarra, i del grup La Tercera de Joventut i també amb els concerts de Dizzy's Music, els Passabarrets i de Quart de Blues. L'esbart Som Riu d'Or també ens oferirà les seves danses i Ràdio Sant Fruitós oferirà programació en directe.

Pels més petits el Pare i la Mare Nadal visitaran el Mercat diàriament i els dos dissabtes del Mercat, els infants que ho desitgin, podran fer cagar el Tió. El darrer dia, el diumenge 17 de desembre, serà el Patge Reial qui ens farà una visita. Entorn del Mercat de Nadal, a la plaça Onze de Setembre, es podrà gaudir de la pista de gel, una instal·lació que s'inaugurarà el dimecres 6 de desembre, a les 6 de la tarda amb, amb una exhibició d’un ball en grup i les actuacions individuals de la campiona i de la subcampiona de Catalunya de patinatge sobre gel i del subcampió d’Espanya. La pista estarà oberta fins al 22 de gener, de dilluns a dijous de 5 de la tarda a 9 del vespre i els divendres, dissabte i diumenges i festius d'11 del matí a 2 del migdia i de 5 de la tarda a 9 del vespre. El preu de les entrades serà de 7 € i caldrà portar guants per poder entrar al recinte. Els pares que acompanyin als infants podran fer ús de grampons per 3€.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2023-24   SANT FRUITÓS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]