Les persones grans que han participat al llarg de l’any del taller de cant coral “Cançons de tots els temps” compartiran cançons de Nadal amb els nens i les nenes de les llars d’infants i amb les persones grans que viuen a les residències de Manresa. Les cantades començaran l’11 de desembre i acabaran el dia 22.
En aquestes festes nadalenques, s’ha prioritzat el retrobament entre generacions i les persones grans que participen en el taller compartiran cançons del repertori nadalenc amb els nens i les nenes de les llars d’infants La Lluna, L’Estel, el Petit príncep, Bressolvent, La Llum i L’Espurna. Enguany, però, també s’han recuperat les cantades a les residències un cop superades totalment les restriccions de la Covid-19. Durant els propers dies, les corals visitaran la residència Sant Josep, La Font, Valldaura, Mutuam, Montblanc, Sagrada Família i Sant Andreu Salut.
El taller de cant coral “Cançons de tots als temps” és una activitat promoguda per l’Ajuntament de Manresa i 10 associacions de veïns de la ciutat de més de 25 anys d’història. Els tallers es desenvolupen setmanalment de forma descentralitzada als barris Mion-Puigberenguer, Valldaura, la Font dels Capellans, el Xup, Carretera Santpedor, la Balconada, Pujada Roja, Plaça Catalunya, Vic-Remei i les Escodines.