Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’assassí que va matar l’amo d’un bar de Manresa accepta 15 anys de presó
Les parts han arribat a un acord de conformitat a l'Audiència de Barcelona
L’assassí que va matar l’amo d’un bar de Manresa accepta 15 anys de presó.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/12/2023 16:58
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
L’acusat d’assassinar el propietari del bar Nelly de Manresa el 26 de setembre del 2021 ha acceptat la condemna de 15 anys de presó després que les parts hagin arribat aquest dilluns a un acord de conformitat amb l’Audiència de Barcelona. Aquest matí havia de començar el judici amb jurat. El jutge el considera culpable d’assassinat amb traïdoria amb l’atenuant de reparació del dany després que l’acusat i acusació particular pactessin 10.000 euros d’indemnització.

També ha ordenat la inhabilitació absoluta durant aquest temps, llibertat vigilada cinc anys més i la prohibició d’acostar-se o comunicar-se amb la família de la víctima durant 25 anys. Fiscalia demanava una pena de 17 anys de presó i acusació particular, 25. Segons l’escrit d’acusació conjunt, s’ha acordat en termes de responsabilitat civil el pagament per part de l’acusat de 10.000 euros i el previ ingrés d’una suma de 2.000 euros, un fet que li ha permès acollir-se a l’atenuant de reparació de dany. Per contra, el jutge ha declinat aplicar a l’acusat l’atenuant d’haver comès l’assassinat sota els efectes de l’alcohol.

Els fets van passar el 26 de setembre del 2021, fora del local, quan l’acusat hauria agredit la víctima amb un ganivet. Segons l’escrit del fiscal, li va clavar dues ganivetades, una de les quals li va travessar el tòrax i li va arribar fins al cor. Tot i que la víctima va ser trasllada amb un cotxe particular fins a l’hospital Sant Joan de Déu, va morir poc després. Aquell mateix dia, els Mossos d’Esquadra van detenir un home, de 21 anys, per la seva possible relació amb els fets, però el van deixar en llibertat després de comprovar que no era l’autor material dels fets. Uns dies després van detenir l’actual acusat, que està en presó provisional des d’aleshores.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Detenen un home i una dona per receptació, usurpació d'identitats, estafa i blanqueig de capitals
ACTUALITAT
Els Mossos detenen quatre persones per cultivar marihuana
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen un home i una dona per tràfic de drogues a Manresa

BAGES
Mor una persona en caure per un barranc a Monistrol de Montserrat
ACTUALITAT
Mor un motorista en un xoc frontal amb un autocar a la BV-1225
ACTUALITAT
Una àvia de 91 anys de Manresa, greument ferida
Manresa perd una parròquia
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]