Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ferran Verdejo assignat com a portaveu de Qualitat Democràtica
El diputat al congrés Ferran Verdejo ha estat assignat com a portaveu de Qualitat Democràtica, lluita contra la corrupció i canvis institucionals i portaveu adjunt de transports del Grup Parlamentari Socialista.
Ferran Verdejo ha estat assignat com a portaveu de Qualitat Democràtica.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/12/2023 15:17
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El congrés dels diputats, la setmana passada va constituir les diferents comissions legislatives i no legislatives de la XV legislatura. El bagenc Ferran Verdejo, del PSC ha estat assignat com a portaveu del grup parlamentari socialista a la comissió de Qualitat democràtica, lluita contra la corrupció i canvis institucionals. Aquesta comissió tractarà tot allò relatiu a la qualitat democràtica a Espanya, la transparència, participació, així com els diferents canvis institucionals i polítics.

També ha estat escollit pel Grup Parlamentari, com a portaveu adjunt de transports a la comissió de Transports i mobilitat sostenible. Aquesta responsabilitat permet al PSC tenir incidència pel que fa a inversions en infraestructures i transport, cartera que ara es troba en mans del nou ministre Oscar Puente.

En l'àmbit institucional, el diputat va assumir la responsabilitat de secretari primer de la mesa de la comissió d'Economia, comerç i transformació digital; en una mesa presidida pel Partit Popular però amb una majoria progressista, que moderarà els diferents temes i compareixences relatives a l'Economia i el comerç de l'Estat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PSC 
També et pot interessar:
POLÍTICA
El PSC de Sant Joan impulsa una recollida de signatures contra el nou model de recollida
POLÍTICA
La Federació del Bages, Berguedà i Solsonès organitza un cinefòrum sobre el 47
POLÍTICA
El PSC de Cardona critica la pèrdua de més de 360.000€ per part del govern

POLÍTICA
“La central hidroelèctrica reversible de la Baells serà un motor de progrés
POLÍTICA
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
POLÍTICA
Reunió conjunta de les Executives de la Agrupació del Berguedà, i la de la Federació XI del PSC
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]