Diumenge 24 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Solsona alerta de nous robatoris de cablejat elèctric i de reixes d’embornals
Es demana la col·laboració ciutadana per avisar la Policia Local en cas de detectar moviments sospitosos.
L’Ajuntament de Solsona alerta de nous robatoris de cablejat elèctric i de reixes d’embornals. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
31/01/2024 15:27
L'ExpoBages torna a omplir l'Avinguda Universitària de Manresa
La Trobada Internacional de Microcotxes omple el centre de Manresa
Sergi Trullàs renova fins al 2027 com a entrenador
Sant Fruitós de Bages serà la Capital del Bàsquet Femení
Les últimes hores s’han produït nous robatoris de cablejat elèctric a Solsona, tal com va passar la tardor del 2022, en aquest cas d’instal·lacions provisionals. Així mateix, aquest mes de gener han desaparegut fins a sis reixes de ferro d’embornals a diferents punts del nucli urbà, amb el consegüent perill per als vianants. Per això, l’Ajuntament demana la col·laboració ciutadana per avisar la Policia Local en cas de detectar moviments sospitosos.

Aquest matí personal de manteniment ha comunicat la sostracció de  cablejat de coure d’instal·lacions de subministrament provisionals que estaven a l’aire lliure per a les festes de Sant Antoni i de Carnaval al Camp del Serra i la plaça de Palau.   Pel que fa als embornals, se n’han robat sis reixes a la urbanització de la Cabana d’en Geli i al sector de la Creu de Sant Joan (Cissa) en diferents ocasions durant les darreres setmanes. Aquesta pràctica és la que més preocupa el consistori pel risc de caiguda d’aquells vianants que no ho percebin i pels perjudicis que pot causar als vehicles en circulació.

Fins ara, la brigada municipal ha reposat els elements sostrets amb peces de recanvi de què disposava, però si continua l’onada de robatoris, s’alentirà el temps d’arranjament a l’espera de nou subministrament.   La Policia Local ja ha tramitat les denúncies corresponents d’aquests furts i ha intensificat el patrullatge, especialment el nocturn. Amb tot, les autoritats fan una crida a la col·laboració veïnal tant per contactar amb el cos de policia en cas de sospites, trucant al telèfon 973483040, com per comunicar noves sostraccions.  

D’altra banda, la segona setmana de gener també van robar cable de telefonia en l’àmbit del parc de la Mare de la Font. En aquest cas, els Mossos d’Esquadra es van fer càrrec de les diligències. Aquest reguitzell de furts recorda els robatoris de cablejat de coure que es van produir a Solsona l’octubre del 2022. Aleshores els lladres manipulaven fanals de la via pública i van deixar diversos punts del municipi a les fosques. No se’n van poder identificar els autors.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Dilluns s’obren les inscripcions al casal ludicoesportiu de les piscines
SOLSONÈS
Solsona obre les inscripcions a les activitats de psicomotricitat de La Matriu
SOLSONÈS
Interrupció del trànsit a la carretera de Sant Llorenç pel reasfaltatge final de la via

SOLSONÈS
Convoquen el 36è Concurs de flors als balcons de Solsona
SOLSONÈS
Solsona fa la cultura més inclusiva amb el projecte Butaca solidària
SOLSONÈS
La biblioteca solsonina programa tres activitats per a la primera infància i embarassades
Fonollosa reivindica el seu ADN lingüístic
'Set de joia', una experiència que uneix joieria contemporània, vi i territori al Casino
Gironella-Berga, Corbera-Puig-reig i Castellnou Castellbell, en directe a Esport Central
La Trobada Internacional de Microcotxes omple el centre de Manresa
El fenòmen del niño, la niña i el superniño
Cotxe privat vs transport públic
L'Alcalde als Barris arriba dilluns que ve al barri de Torre Santa Caterina
Sergi Trullàs renova fins al 2027 com a entrenador


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]