Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bages Turisme participa en una trobada de referència
L’objectiu és donar a conèixer l’oferta del Bages i posicinar-lo com a destinació atractiva per aquest sector.
Bages Turisme participa en una trobada de referència.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/02/2024 11:45
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Bages Turisme ha participat al Meeting and Incentive Summit 2024 (MIS) que s’ha celebrat a Madrid amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la comarca en matèria de turisme de reunions. D’aquesta manera, la comarca continua la seva tasca per posicionar-se com a destinació atractiva per fer-hi esdeveniments i trobades empresarials, una de les prioritats que recull el Pla Estratègic de Turisme 2023-2027, tal i com va fer a la fira IBTM World de Barcelona el passat novembre. La participació al MIS s’ha fet amb el suport tècnic i econòmic de la Diputació de Barcelona i el Barcelona Convention Bureau i ha permès mantenir una quinzena de reunions amb empreses dedicades a l’organització d’esdeveniments.

El Bages compta amb una gran diversitat d’espais singulars i productes competitius per a reunions i esdeveniments d’empresa, tant pel que fa a grans equipaments com per l’oferta d’activitats, propostes i serveis. En els darrers anys ha fet un esforç important per recollir i estructurar tota aquesta oferta i donar-la a conèixer a possibles clients. En aquest sentit, s’ha elaborat una guia que s’ha traduit a l’anglès, s’ha participat en fires del sector i també s’han organitzat visites sobre el terreny amb empreses organitzadores. Aconseguir que grans empreses portin a terme les seves reunions, congressos i trobades a la comarca és important per incrementar el negoci de les empreses turístiques fora de temporada i entre setmana. L’oferta del Bages per al turisme de reunions es pot trobar a https://bagesturisme.cat/servei-empreses/

El conseller de Turisme, Eduard Mata, posa de relleu “l’excel·lent tasca de l’equip tècnic de Bages Turisme, treballant constantment per elaborar una agenda de reunions i accions comercials en esdeveniments com aquest que són clau per donar a conèixer el territori i captar clients”. Afegeix que “des de Bages Turisme representem i venem el conjunt de la destinació, donant un servei directe a les empreses del sector i optimitzant els recursos”. El Meeting and Incentive Summit és una de le cites més rellevants de l’any en l’àmbit MICE nacional, amb un participació d’entre 200 i 500 professionals entre els quals hi ha organitzadors d’esdeveniments i empreses proveïdores com hotels i empreses de serveis.

Sobre Bages Turisme

Bages Turisme del Consell Comarcal del Bages és l’ens de gestió, promoció i planificació turística del Bages que aglutina els 30 municipis de la comarca i també agents privats del sector turístic, representats per l’associació Bages Impuls. Aquest ens treballa amb el suport de la Diputació de Barcelona per posicionar el Bages com a destinació turística sostenible i de qualitat. Amb aquesta premisa, es pretén que el turisme a la comarca esdevingui una activitat econòmica que generi riquesa i alhora benestar als ciutadans i contribueixi al desenvolupament de la comarca sempre amb respecte amb el medi ambient, el patrimoni cultural i la societat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES TURISME 
També et pot interessar:
BAGES
Bages Turisme renova el seu logotip
BAGES
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments
BAGES
La col manresana a taula: Santpedor acull el Sopar de la Col el 12 de març

BAGES
El Bages impulsa el turisme accessible amb una sortida adaptada a les tines de la Vall del Flequer
BAGES
Bages Turisme organitza un famtrip
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]