Divendres 19 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'estalvi en la factura, consulta gestionada pel Punt d'Endesa al Bages
El 58% de les peticions dels usuaris que van trepitjar l'establiment de l'empresa a Manresa el 2023 es van centrar en com fer un ús més eficient del consum energètic, mentre que el 36% de les gestions van ser contractacions.
L'estalvi en la factura, consulta gestionada pel Punt d'Endesa al Bages.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
25/02/2024 12:22
Manresa viurà una Cavalcada de Reis amb 265 participants i carrosses renovades
El barri de la Sagrera de Sant Fruitós de Bages acollirà un Pessebre Vivent
El BAXI Manresa es refà i guanya a la pista de l'Slask Wroclaw
Mor Secundí Soldevila, alcalde de Navarcles durant 12 anys
El Punt de Servei d'Endesa a Manresa, S. Gol, que dona servei a tota la comarca del Bages, va gestionar 45.262 consultes dels seus clients al llarg del 2023. D'aquestes, un 58% van estar vinculades amb sol·licituds relacionades amb l'estalvi i l'optimització de la factura, fins a les 26.159 operacions, on s'inclouen des de recomanacions per fer un ús més eficient del consum a les llars i de la potència fins a modificacions de tarifa amb l'objectiu de reduir l'import a pagar per l'energia.

Seguidament, el 36% de les peticions que es van atendre van ser contractacions, amb 16.405, tant el que són com altes, baixes o gestions del bo social, mentre que el 4% dels tràmits van correspondre a l'atenció d'incidències i reclamacions, així com dubtes sobre la facturació (1.728) i la resta van ser gestions administratives amb el 2% (970).

En conjunt, l'any passat, l'establiment que la companyia disposa a la capital bagenca va atendre uns 16.316 clients, el que suposa una mitjana diària d'uns 66 usuaris, una xifra similar a la del 2022. En aquest sentit, la cita prèvia i el servei de videoatenció es van convertir un any més com unes de les vies més accessibles per als clients per poder atendre qualsevol tipus de consulta.  

Pel que fa a les situacions de vulnerabilitat i les dificultats de pagament de les factures, l'oficina de Manresa va atendre el 2023 a 1.231 clients que van realitzar alguna gestió relacionada amb el bo social, el que suposa un 7% de tots els usuaris que van trepitjar el local. Així, l'espai d'atenció al públic d'Endesa a Manresa va oferir assessorament per aquest col·lectiu amb l'aplicació de mesures d'eficiència i estalvi, la facilitació de la tarifa de mercat regulat que permet als sol·licitants demanar ajuts econòmics, acompanyament amb la sol·licitud de l'informe de vulnerabilitat a través de Serveis Socials del municipi (IRER), així com la tramitació del bo social. En l'actualitat, a la ciutat de Manresa hi ha 2.263 clients d'Endesa amb bo social, mentre que a tota la comarca del Bages la xifra amb aquesta modalitat de contracte se situa en 3.837 usuaris.

Una tasca molt rellevant que ha dut a terme el punt de servei de Manresa ha estat l'oferiment de solucions per reduir l'emissió de CO2 i electrificar les llars i petits negocis. En aquesta direcció, les tarifes d'autoconsum, la instal·lació de plaques fotovoltaiques i punts de recàrrega per a vehicles elèctrics, així com els sistemes de climatització més eficients, han estat alguns dels serveis que ha registrat un major interès per part dels clients que busquen productes que impliquen un estalvi i que afavoreixen la transició energètica. 

Els 54 punts de servei i 13 oficines comercials d'Endesa desplegades arreu del territori actuen com a centre de referència per atendre qualsevol tipus de petició que pugui tenir el client. El gran ventall de facilitats per a posar-se en contacte amb les botigues de la companyia consten d'un ampli horari d'atenció presencial, la possibilitat de demanar cita prèvia per evitar cues d'espera i el servei de videotrucades per a persones que no puguin desplaçar-se físicament, tractant-se d'una opció posada en marxa arran de la pandèmia.

Bàsquet i kilowatts, 1.447 manresans participen en el sorteig de la Lliga Endesa

Els detalls del balanç de l'activitat que va realitzar el punt de servei de Manresa al llarg del 2023 coincideix amb l'entrega dels premis dels guanyadors que van participar en el sorteig de la campanya de la Lliga Endesa "Sempre a Prop teu" que es va produir  en el mateix espai que l'empresa té a la ciutat. Amb l'objectiu d'apropar-se al client i en el marc de la Lliga Endesa de bàsquet, en total, 1.447 persones van provar sort en els sorteigs fets durant les dues jornades de gener en les instal·lacions del BAXI Manresa quan el club jugava a casa.

Els guardonats en la rifa s'han endut dues samarretes firmades pels jugadors del club, cinc entrades dobles per als pròxims partits, dos productes de mecenatge de l'equip manresà i 20 de la Lliga Endesa. A més, s'ofereix un descompte addicional de llum i gas durant un any als aficionats de l'equip que es dirigeixin a un punt de servei d'Endesa i contractin nous productes energètics. A banda del BAXI Manresa, també participen en aquesta acció, coordinada entre l'ACB i Endesa com a patrocinadora de la Lliga, els clubs catalans Joventut de Badalona, el Barça i el Bàsquet Girona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ENDESA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El barri de la Sagrera de Sant Fruitós de Bages acollirà un Pessebre Vivent
SÚRIA
Súria obre una nova convocatòria del programa d'arranjaments a les llars
SÚRIA
Súria s'endinsa en l'ambient nadalenc amb la celebració de la Fira de Nadal i Entitats

ST. FRUITÓS
L’Ajuntament recupera un camí històric que torna a connectar el nucli amb Torroella de Baix
BAGES
El Bages suma cinc Vins de Finca Qualificada
ST. VICENÇ
La Policia Local de Sant Vicenç de Castellet deté una dona que es feia passar per metgessa
El BAXI Manresa es refà i guanya a la pista de l'Slask Wroclaw
Súria obre una nova convocatòria del programa d'arranjaments a les llars
Manresa viurà una Cavalcada de Reis amb 265 participants i carrosses renovades
Mor Secundí Soldevila, alcalde de Navarcles durant 12 anys
Arriba a Solsona l’exposició d’homenatge al músic i pedagog Xesco Boix
El barri de la Sagrera de Sant Fruitós de Bages acollirà un Pessebre Vivent
El Kursaal posa a la venda una nova sessió de ‘Hamlet’ amb Peyu i Albert Pla
El primer equip del Centre d’Esports Manresa sorprèn els pacients pediàtrics Sant Joan de Déu


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]