Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les 38enes Jornades Lacetània estaran dedicades a la salut, el benestar i la pobresa
Se celebraran del 18 al 22 de març i inclouran activitats obertes a tota la ciutadania.
Les 38enes Jornades Lacetània estaran dedicades a la salut, el benestar i la pobresa.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/03/2024 13:56
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
L’institut Lacetània de Manresa escalfa motors per a una nova edició, la 38ena, de les Jornades Lacetània, una proposta que vol apropar el coneixement a tota la comunitat educativa del centre i també al conjunt de la ciutadania. Les jornades d’enguany es faran del 18 al 22 de març sota el títol “Projectem nous horitzons: pobresa, salut i benestar”. El seu fil conductor seran dos dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides: la fi de la pobresa i la salut i el benestar.

El tret de sortida de les jornades serà la conferència inaugural que tindrà lloc el dilluns 18 de març, a les 18.45 hores, a la Sala 2000 de l’institut. En un acte obert a tothom, Carme Carrion Ribas, doctora en bioquímica molecular i biologia, sotsdirectora de recerca i professora titular dels estudis de Ciències de la Salut de la UOC, pronunciarà la ponència titulada “Els reptes de l’Antropocè ens afecten a tots per igual?”.

Durant la setmana, l’institut serà l’escenari de diferents conferències, tallers, exposicions i sortides. En total, una setantena d’activitats programades, algunes de les quals seran obertes a tothom. L’objectiu de les jornades és convertir l’institut Lacetània en un centre de divulgació de coneixement al voltant d’un tema central, facilitant que experts de diferents àmbits puguin compartir tot el que saben amb l’alumnat del centre i amb el conjunt de la ciutadania de Manresa. En la passada edició, les jornades es van dedicar a l’energia neta i assequible.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JORNADES LACETÀNIA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
ACTUALITAT
La 40a edició de les Jornades Lacetània s'obren amb una xerrada sobre consum sostenible
ACTUALITAT
L’Institut Lacetània celebra 40 anys de les seves jornades

ACTUALITAT
La consellera d’Educació presideix, la inauguració de les Jornades Lacetània
ACTUALITAT
L’educació de qualitat centrarà les Jornades Lacetània
ACTUALITAT
Una classe magistral del físic Xavier Obradors obre les Jornades Lacetània
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]