Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament impulsa la dinamització de l’Esplai de la gent gran
Des d’aquest mes de març l’Esplai de la gent gran de Sant Fruitós de Bages compta amb una àmplia oferta d’activitats per tal de fomentar un envelliment actiu a la gent gran del municipi.
L’Ajuntament impulsa la dinamització de l’Esplai de la gent gran.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/03/2024 15:09
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
En aquesta programació estable, que s’allargarà fins al mes de juliol, s’inclouen activitats diàries de dilluns a divendres, tant als matins com a les tardes, per tal que tothom pugui participar-hi. Els dilluns es podrà participar en un taller de pintura fluida de la mà d’Antonia Hernández (16:00 hores) , i seguidament hi haurà assaig del grup local La Tercera Joventut (18:00 hores).

Els dimarts al matí s’oferiran cursos d’informàtica bàsica (10:00 hores – Nexe Espai Jove) , per tal d’aprendre eines útils i pràctiques com es pot enviar un correu electrònic o escriure un document. A les tardes dels dimarts hi hauran sessions de benestar emocional (16:00 hores) dirigides per la Gisela Baraldés i a continuació classes de ball en línia (17:15 hores).

Els dimecres al matí continuen les classes de Chi Kung (10:00 hores) i a la tarda taller de labors (16:00 hores) i a continuació assaig del grup La tercera Joventut (18:00 hores). Els dijous al matí començaran amb caminades per l’entorn del municipi (09:00 hores). Seran sortides de curta durada i de poca dificultat, per tal que tothom en pugui prendre part. Les caminades son autogestionades per la mateixa gent gran.

A la tarda l’Albert Mota oferirà classes de ball sincronitzat llatí de quatre diferents nivells de dificultat (15:30-18:30 hores) El mateix dijous a la tarda, des de l’Esplai s’ofereix un punt d’atenció a la gent gran on tothom qui ho necessiti pot fer consultes i rebre suport amb els tràmits digitals i altres problemes amb la tecnologia (16:00 hores).

El divendres començarà amb una nova sessió de classes d’informàtica (10:00 hores) i la tarda serà el torn del lleure amb una sessió de bingo (16:30 hores), dinamitzat amb l’ajuda dels joves de l’institut Gerbert d’Aurillac. Dins aquesta programació estable, un dissabte al mes s’ofereix també una sessió de ball oberta a tothom (17:30 hores – 20:00 hores ) i també es realitza un cicle de xerrades en col·laboració dels professionals de la salut del CAP per tractar diferents temes que puguin ser d’interès per a la gent gran.

La participació en aquestes activitats és gratuïta, i cal inscriure’s prèviament a l’Esplai els dijous a la tarda, trucant al 686 67 57 91 o enviant un coreu electrònic a sfb.esplai@santfruitos.cat Aquesta graella d’activitats ha estat confeccionada tenint en compte les propostes recollides durant les sessions informatives que es van fer durant el mes de gener a l’equipament per a la gent gran.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní

BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
ST. FRUITÓS
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
Els camions elèctrics ja són més fiables i rentables que els dièsel
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
El Sistema d'Emergències Mèdiques posa en marxa més de 1.600 noves ambulàncies a Catalunya
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
Com desconnectar de la tecnologia dins de casa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]