Dijous 24 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona estrena nova marca turística
El roig ambre és el color principal i s’inspira en les vetes del jaciment salí de Cardona.
Cardona estrena nova marca turística.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/03/2024 15:09
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
La Fundació Cardona Històrica (FCH) ha renovat la identitat corporativa amb l’objectiu de modernitzar la seva imatge gràfica i posicionar Cardona com un destí més dinàmic, complet i emocionant. La nova marca és obra del dissenyador cardoní Albert Farré. “Volem adaptar la marca turística de Cardona a l’evolució social i a les expectatives dels nostres visitants i turistes. Juguem amb els contrastos de tradició i modernitat, patrimoni i natura, passat gloriós i afany de futur”, explica Francesc Ponsa, director general de la Fundació Cardona Històrica. El roig ambre és el color principal i s’inspira en les vetes del jaciment salí de Cardona. Aquest color aporta dinamisme, energia i calidesa. Té força i pes visual quan contrasta amb d’altres colors.

Potenciar el vincle

El concepte de disseny respon a la voluntat de potenciar el vincle entre el municipi i el visitant. D’una banda, es destaquen les principals característiques de la destinació Cardona (qualitat, història, patrimoni, natura i gastronomia) i, per l’altra, l’experiència de visita (emoció, gaudi i gratificació). L’expressió gràfica d’aquest vincle es tradueix en formes amb dos degradats de color que s’entrellacen i amb les lligadures de la tipografia personalitzada.  

D’acord amb això, el claim escollit és “La teva història”, un joc de paraules amb la història mil·lenària de Cardona i les vivències que el visitant pot experimentar. La marca principal serà Cardona Turisme i també s’utilitzaran diverses submarques associades a diferents àmbits: cultura, natura, gastronomia, comerç i film office. El procés de creació s’ha basat en l’enquesta que es va realitzar el mes de juny passat als agents turístics locals (turisme rural, apartaments turístics, hotels, empreses de serveis turístics, comerços i restaurants).

Pla Màrqueting turístic

Paral·lelament a la nova marca turística, la FCH s’ha dotat d’un nou Pla de màrqueting turístic elaborat per l’empresa Advanced Leisure Services mitjançant un recurs de la Diputació de Barcelona. Els grans objectius són atraure més visitants, generar noves fonts d’ingressos i nous formats de negoci i potenciar l’impacte de l’activitat turística en totes les vessants de l’economia local.

Setmana Santa

El Pla de Màrqueting ja s’ha començat a aplicar per aquesta setmana santa amb una campanya que combina accions online (baners i promoció de continguts a les xarxes socials) i offline (falques de ràdio, anunci al metro de Barcelona i rotulació d’un autobús a l’àrea metropolitana de Barcelona). L’oferta total de serveis turístics de la Fundació Cardona Històrica prevista per aquesta setmana santa compta amb 8.950 places per a les visites a la Muntanya de Sal, al Castell i al Centre Històric.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
ST. FRUITÓS
Els infants de les escoles de Sant Fruitós de Bages gaudeixen d'una matinal de contes

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós serà l'escenari de la tercera edició del Premi Joan Burés i Vidal de dansa d'arrel
ST. FRUITÓS
Concertació d’un préstec per a poder executar les obres de construcció del segon pavelló d’esports
ST. FRUITÓS
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages acull la presentació del conte «Claudina i el gosset petaner»
Diada de Sant Jordi
Els infants de les escoles de Sant Fruitós de Bages gaudeixen d'una matinal de contes
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
La conductora d'un vehicle mor en una col·lisió lateral a la C-16 a Sallent
MengemBages organitza una jornada per a famílies el divendres 25 d’abril


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]