Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de Rams de Súria dona inici a la setmana que culminarà amb la celebració de les Caramelles
La Fira de Rams ha donat l’inici a la setmana que culminarà amb la celebració de les Caramelles a partir del proper dijous 28 de març.
La Fira de Rams de Súria dona inici a la setmana que culminarà amb la celebració de les Caramelles. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
26/03/2024 08:36
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La 14a Trobada Gegantera ha comptat amb la participació de les colles d’Artés, Cardona, Moià, Navarcles i les surienques Geganters i Grallers del Poble Vell, Geganters del Gorg de l’Olla i Escola Francesc Macià, en la seva primera participació en el certamen geganter. La plantada de gegants ha tingut lloc a la plaça de Sant Joan. En aquest mateix espai s’han desenvolupat activitats infantils relacionades amb el món geganter. Posteriorment s’ha fet la cercavila pel centre urbà, que ha acabat amb una ballada final de totes les colles participants al Pla de la Font.

L’organització de la 14a Trobada Gegantera ha anat a càrrec dels Geganters i Gralles del Poble Vell, amb el suport de l’Ajuntament de Súria i diferents firmes comercials. La tradicional benedicció de Rams s’ha celebrat al davant de l’Església Parroquial de Sant Cristòfol, obrint el programa d’actes relacionats amb la Setmana Santa a Súria.

La Fira de Rams ha acabat per la tarda amb una ballada de sardanes amb la Cobla Súria a la plaça de la Serradora, sota l’organització de l’Agrupació Sardanista. Durant aquest cap de setmana, les colles caramellaires han començat a engalanar diferents carrers del centre urbà amb els seus colors característics, un altre signe de la proximitat de la festa. Les Caramelles de Súria tornaran a ser enguany les més grans de Catalunya amb la participació de deu colles i més de nou-cents caramellaires de totes les edats.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES   FIRA DE RAMS 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]