Divendres 24 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Solsona avaluarà anualment l’activitat escènica i musical
Es demana la col·laboració de les entitats que programen al teatre i a la sala polivalent per recollir les dades.
Solsona avaluarà anualment l’activitat escènica i musical. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
02/04/2024 16:42
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
Amb l’objectiu de conèixer amb precisió l’activitat escènica i musical que es programa anualment a Solsona, el volum d’assistents que registra i el tipus de públic al qual s’adreça, la regidoria de Cultura s’afegeix a les avaluacions del Projecte d’indicadors culturals de l’entorn municipal (PICEM) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. A partir d’ara es demana a les entitats que programen al teatre comarcal i la sala polivalent que omplin un formulari per cada espectacle.

Quan se cedeixin aquests dos equipaments municipals a entitats locals i de fora que habitualment en fan ús per a arts escèniques i concerts, com l’Acadèmia Internacional de Música de Solsona (AIMS), Lacetània, L’Altreatre, l’Associació de Festes del Carnaval de Solsona, MTM i Òmnium Solsonès, entre d’altres, se’ls demanarà que omplin el formulari després de cada acte.

Polítiques culturals més ajustades

Caldrà especificar l’espai on s’ha dut a terme l’espectacle, l’intèrpret o companyia, la disciplina artística, la llengua, el preu de l’entrada si l’activitat és de pagament, el cost, si se n’ha fet publicitat i si s’adreça al públic familiar. D’aquesta manera, “disposarem de dades reals a final d’any sobre l’activitat escènica de la ciutat, que ens ajudaran a perfilar polítiques culturals més ajustades”, apunta el regidor de Cultura, Albert Colell. Les dades recollides seran introduïdes a la plataforma del PICEM, una acció que també permetrà a Solsona accedir més fàcilment al catàleg d’espectacles subvencionats del Programa.cat que poden contractar els municipis.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals
SOLSONÈS
Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb “La nissaga dels Torroja: de Solsona al món”
SOLSONÈS
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll

SOLSONÈS
Propostes finalistes dels pressupostos participatius de Solsona
SOLSONÈS
Els ajuts municipals de Cultura de Solsona enguany donen suport a quatre iniciatives
SOLSONÈS
Solsona amplia el cementiri amb 70 nínxols nous
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
Catalunya afronta avui el dia amb el risc d'incendi forestal més elevat de tot l'estiu
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]