Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa esdevé seu oficial del Dia Mundial de l'Activitat Física
Coincidint amb el títol de Ciutat Europea de l’Esport, Manresa s’ha sumat a aquesta jornada amb tot un seguit d’activitats i reptes per promoure l’activitat física i reduir el sedentarisme. La ciutat és, juntament Girona, Tarragona, Terres de l’Ebre i Lleida-Alt Pirineu, una de les seus catalanes que el 5 d’abril celebrarà aquest dia, que enguany té per lema “Mou-te i viu feliç”.
Manresa esdevé seu oficial del Dia Mundial de l'Activitat Física. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/04/2024 15:34
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
Manresa es convertirà el dia 5 d’abril en una de les seus catalanes del Dia Mundial de l’Activitat Física, una jornada pensada per promoure l’activitat física i combatre el sedentarisme. Entre les activitats previstes hi ha caminades i sessions d’exercicis cardiovasculars i estiraments. Els joves podran sumar-se al repte de realitzar 200.000 passes en 24 dies a través de l’App Fittoken Move.

El dia 5 d’abril començarà amb una caminada de 7 quilòmetres amb sortida i arribada al Centre Esportiu Municipal Ateneu les Bases a la qual participaran els integrants del programa ‘Pas a Pas fent salut. Caminades marxa nòrdica’ de l’Ajuntament de Manresa i caminadors dels grups de caminades del CAP Sagrada Família. A les 11.30 h, en aquest mateix espai municipal, es farà una macrosessió de Body Combat, una activitat cardiovascular inspirada en les arts marcials que combina coreografia i música, i en la qual participaran els alumnes de 4t d’ESO de l'Institut Lacetània, que van participar en el FITJOVE, un programa de promoció de l’exercici físic a l’adolescència que té com a objectiu ocupar el temps de lleure de forma saludable i divertida. A les 12.15 h, s’hi farà una altra macrosessi&oacute ;, en aquest cas de Body Balance, un programa d’exercicis de respiració controlada, concentració i estiraments amb música, que unirà els integrants de marxa nòrdica i els estudiants.

La jornada acabarà a les 12.45 h amb parlaments institucionals i amb la participació de Meritxell Solers Delgado, atleta del Club Atlètic de Manresa classificada per a les Olimpíades de París 2024.

200.000 passes en 24 dies

La celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física, però, s’allargarà tot el mes d’abril amb una activitat pensada per als joves a qui es planteja el repte de fer 200.000 passes des del 6 fins al 30 d’abril. Les passes es comptabilitzaran a través de l’App Fittoken Move i les persones que assoleixin el repte entraran en el sorteig de 3 entrades dobles per veure el BAXI Manresa, 5 entrades per participar en l’Escape Room al carrer del Balç i de marxandatge del Dia Mundial de l’Activitat Física. A més a més, els estudiants podran obtenir punts extres a la nota d’Educació Física.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ACTIVITAT FÍSICA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
ACTUALITAT
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
BÀSQUET
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa

MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
LA FOTO DEL DIA
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa i la Generalitat es reuneixen amb la cúpula de Pirelli a Milà
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]