Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El clown sallentí Moi Jordana estrenarà al pati del Kursaal l’espectacle ‘Mon Petit Cirque’
Un espectacle per a tota la família que es desenvoluparà dins d’una carpa instal·lada per a l’ocasió al pati del Kursaal.
El clown sallentí Moi Jordana estrenarà aquest dissabte al pati del Kursaal l’espectacle ‘Mon Petit Cirque’.

Redacció/Jordi Preñanosa  
03/05/2024 11:40
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
La programació per a públic familiar d’Imagina’t portarà aquest dissabte, 4 de maig a les 17:30 h, al pati del Kursaal l’espectacle ‘Mon Petit Cirque’, amb el clown sallentí Moi Jordana. Un muntatge amb molt d’humor, recomanat a partir de 3 anys. ‘Mon petit cirque’ és una reflexió sobre la zona de comoditat, vista des de l’absurd i amb molt d’humor. Una experiència compartida entre actor i públic des de la poètica del pallasso. L’espectacle, que s’estrenarà aquest dissabte, es desenvoluparà en una carpa que s’instal·larà per a l’ocasió al pati del Kursaal.

Un viatge metafòric i humà cap a les profunditats del nostre ser de com ens sentim quan ens treuen del lloc que coneixem. Mostrant que a vegades tot i que la nostra zona de confort sigui incòmode preferim quedar-nos en ella. A través del circ viurem situacions divertides, incòmodes i poètiques, el fracàs i l’èxit. Però sobretot molts riures.

Les entrades per veure ‘Mon Petit Cirque’ tenen un preu únic de 10€ i 8€ amb el Carnet d’Imagina’t i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat. El proper espectacle de la programació d’Imaginat’ serà ‘Rebuffa!’, una producció del Servei Educatiu del Kursaal que es podrà veure el diumenge, 26 de maig a les 17:30 h, a l’Escenari de la Sala Gran del Kursaal.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMAGINAT   CULTURA 
També et pot interessar:
CIRC
El Circo Encantado porta misteri, riures i circ de gran format per a tota la família
CULTURA
El musical 'ILSE, L'ÚLTIMA CANÇÓ D'AUSCHWITZ' arriba diumenge al Kursaal
CULTURA
‘Permagel’ d’Eva Baltasar arriba aquest divendres al Kursaal

CULTURA
El Cicle d’arrel porta aquest dissabte al Kursaal el concert ballable amb el grup de folk Bauma
CULTURA
El cicle RBLS torna aquest dissabte al teatre Conservatori amb ‘Els miserables’
CULTURA
Ariadna Chmelik clourà aquest diumenge a l’Espai Plana de l’Om el cicle dedicat a les Suites de Bach
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]