Dissabte 07 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nova línia de col·laboració de les Cambres de Manresa, Barcelona i Lleida
Van mantenir una primera trobada per posar en comú els temes que afecten els diferents territoris limítrofs.
Nova línia de col·laboració de les Cambres de Manresa, Barcelona i Lleida.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/05/2024 12:51
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
La Cambra de Comerç de Manresa, les Cambres territorials de la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona i al Berguedà i de la Cambra de Comerç de Lleida al Solsonès estableixen vincles amb l’objectiu de treballar conjuntament temes que afecten les quatre comarques. Així es va constatar el passat divendres en la primera trobada format que van mantenir els i les membres dels seus comitès executius, encapçalats per la presidenta de la Cambra de Comerç de Manresa, Sílvia Gratacòs, la presidenta de la Cambra de Comerç de Barcelona al Berguedà, Mercè Sallés, el president de la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona, Josep Pujadas, i el delegat a Solsona de la Cambra de Comerç de Lleida, Josep Maria Borés.

Durant la reunió, celebrada a la comarca del Berguedà, es van posar sobre la taula aspectes relatius a la competitivitat dels quatre territoris i les necessitats del seu teixit empresarial. En concret, les corporacions van voler unir esforços per tal de guanyar veu i contribuir a impulsar una administració pública més eficient, àgil i efectiva que dinamitzi l’activitat econòmica en lloc d’obstaculitzar-la.

Les Cambres es van comprometre a donar suport a les reivindicacions de cada territori. En aquest sentit, van reclamar millores tant en l’àmbit ferroviari, com l’anhelat desdoblament de la línia de Rodalies R3, com el de la xarxa viària, amb actuacions a la C-55 (Bages), la C-16 (Berguedà) i C-17 (Osona).  Per les Cambres millorar i optimitzar aquestes infraestructures és clau, ja que contribuirà a afavorir la connexió de les comarques de la Catalunya Central amb la capital catalana, amb una major mobilitat i dinamisme econòmic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMBRA DE COMERÇ   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
LA FOTO DEL DIA
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa

MANRESA
L'Ajuntament tractarà un centenar de xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
MANRESA
Manresa ha rebut 13,7 milions d'euros dels fons Next Generation per impulsar projectes i actuacions
LA FOTO DEL DIA
El segon arbre de Nadal més gran de Catalunya el de Manresa
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]