Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa cau a la pista d'un Zaragoza més encertat
Els bagencs es refan d'un mal inici i se situen a només dos punts al darrer quart, però no poden culminar la remuntada. Dani García, el més destacat.
El BAXI Manresa cau a la pista d'un Zaragoza més encertat.

Redacció/Sergi Vàzquez   
06/05/2024 16:39
L'Ajuntament de Manresa farà enderrocar l'edifici del carrer Santa Llúcia 27
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
El BAXI Manresa no va poder mantenir la bona línia dels darrers partits a domicili i va caure en una de les seves pistes més complicades, la del Casademont Zaragoza (90-80). Els bagencs es van poder sobreposar a una mala sortida i es van posar a dos punts al darrer període, però no van aconseguir culminar la remuntada. Després d'uns primers instants amb igualtat i intercanvi de cistelles, als visitants els costava trobar cistella, i això ho va aprofitar el conjunt aragonès per obrir forat en l'electrònic i agafar una diferència important ja al final del primer quart (28-13). En el segon els homes de Pedro Martínez seguien sense encert, però tot i això els locals no podien ampliar la diferència. Amb aquest panorama, els manresans van arribar vius a la mitja part de l'enfrontament, amb només dotze punts de desavantatge (42-30).

Tornant dels vestidors semblava que la tònica era la mateixa, amb un Zaragoza que mantenia una distància important en el marcador, però llavors els bagencs van incrementar la intensitat defensiva i això els va permetre clavar un parcial de 2-12 i tancar el tercer quart cinc punts per sota (58-53). En els deu darrers minuts els visitants continuaven retallant i es van situar a només dos punts (63-61). No obstant, no van poder culminar la remuntada, i una nova escapada dels aragonesos els va deixar sense possibilitats de lluitar per la victòria als últims instants.   Dijous a partir de les 20:00 el BAXI Manresa disputarà el darrer partit de lliga regular al Nou Congost davant el Surne Bilbao Basket de Jaume Ponsarnau, Alex Renfroe i Melwin Pantzar. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
RUGBI
La trobada d'escoles de rugby celebrada al Congost va ser tot un èxit
WATERPOLO
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí

BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
NATACIÓ
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
ESPORTS
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]