Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa cau a la pista d'un Zaragoza més encertat
Els bagencs es refan d'un mal inici i se situen a només dos punts al darrer quart, però no poden culminar la remuntada. Dani García, el més destacat.
El BAXI Manresa cau a la pista d'un Zaragoza més encertat.

Redacció/Sergi Vàzquez   
06/05/2024 16:39
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
El BAXI Manresa no va poder mantenir la bona línia dels darrers partits a domicili i va caure en una de les seves pistes més complicades, la del Casademont Zaragoza (90-80). Els bagencs es van poder sobreposar a una mala sortida i es van posar a dos punts al darrer període, però no van aconseguir culminar la remuntada. Després d'uns primers instants amb igualtat i intercanvi de cistelles, als visitants els costava trobar cistella, i això ho va aprofitar el conjunt aragonès per obrir forat en l'electrònic i agafar una diferència important ja al final del primer quart (28-13). En el segon els homes de Pedro Martínez seguien sense encert, però tot i això els locals no podien ampliar la diferència. Amb aquest panorama, els manresans van arribar vius a la mitja part de l'enfrontament, amb només dotze punts de desavantatge (42-30).

Tornant dels vestidors semblava que la tònica era la mateixa, amb un Zaragoza que mantenia una distància important en el marcador, però llavors els bagencs van incrementar la intensitat defensiva i això els va permetre clavar un parcial de 2-12 i tancar el tercer quart cinc punts per sota (58-53). En els deu darrers minuts els visitants continuaven retallant i es van situar a només dos punts (63-61). No obstant, no van poder culminar la remuntada, i una nova escapada dels aragonesos els va deixar sense possibilitats de lluitar per la victòria als últims instants.   Dijous a partir de les 20:00 el BAXI Manresa disputarà el darrer partit de lliga regular al Nou Congost davant el Surne Bilbao Basket de Jaume Ponsarnau, Alex Renfroe i Melwin Pantzar. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
FUTBOL
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B

FUTBOL
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
FUTBOL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Diada de Sant Jordi
UALAPOP AL CARRER celebra la 9a edició
El CAE publica per Sant Jordi “Aprendre jugant. Jocs de taula educatius”
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
La regidoria de Cultura de Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]