Dimecres 08 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Exposició "What if?", de la manresana Silvia Garcia Camps, a MoMa
MoMa Espai Cultural inaugura la seva tercera exposició, “What if?”, de l’artista manresana Silvia Garcia Camps.
Exposició "What if?", de la manresana Silvia Garcia Camps, a MoMa.

CULTURA / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/05/2024 11:34
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
Distinció per a la 'Guia de determinants socials de la salut'
La 5a Fira de la Terra potencia les xerrades tècniques i els tallers de cuina
L’exposició és una mostra de les últimes peces de l’artista i arquitecta manresana, una selecció de les seves sèries “Domestic Workspaces” i “What If” on, a través de la unió entre l’analògic i el tecnològic, ens descobreix una nova manera de mirar els espais. I si tot ja està inventat? I si tot allò que és nou és sempre una barreja de referències que té la persona que crea? I si…? Aquestes són algunes de les preguntes que es fa la Sílvia Garcia Camps amb les seves peces, que a través del collage i la il·lustració ens transporten cap a nous mons plens de referències, però on tot és possible. Jugant a inventar-se com podrien ser les coses, l’artista omple els buits que decideix ometre de la realitat per deixar pas a la seva imaginació, construint peces on l’arquitectura i el disseny sempre són presents. La mostra es podrà visitar fins al divendres 28 de juny.

Sobre l'artista

La Sílvia Garcia Camps és graduada en Arquitectura per l'ETSAB. Ha treballat per a estudis tant nacionals com internacionals a Rotterdam, São Paulo i Barcelona i ha participat en diverses exposicions col·lectives i individuals de projectes externs i també personals. L'arquitecta ha trobat en la il·lustració i el dibuix un estil molt personal on poder explorar i compondre realitats menys convencionals, que l'han portat a poder sortir de l'àmbit estrictament arquitectònic. Ha treballat per a marques com Vitra i Santa & Cole i ha fet il·lustracions per a revistes i publicacions nacionals i internacionals com “El País Semanal” o “The Architectural Review”. 

Horari i visites guiades:

L’exposició és de lliure accés i es pot visitar de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h i de les 15:30 a les 20 h. En cas de voler concertar una visita guiada a l’exposició, caldrà contactar amb l’espai enviant un correu electrònic a moma@momaespaicultural.com.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOMA   ESPAI CULTURAL 
També et pot interessar:
ART
Exposició "Matriu" de l'artista Tina Araüna a MoMa Espai Cultural
CULTURA
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
CULTURA
MoMa Espai Cultural organitza un concert-conferència de música clàssica

CULTURA
"L'art d'il·lustrar: retrospectiva d'un ofici" de l'artista manresà Isaac Bosch a MoMa Espai Cultural
CULTURA
MoMa Espai Cultural presenta una nova programació
CULTURA
Exposició "Camins" de l'artista manresà Francesc del Río a MoMa
L'Ajuntament i la propietat d'un immoble del Poble Vell impulsen la restauració de relleus esculpits
Heu pujat mai al Montcau?
Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Exposició "Matriu" de l'artista Tina Araüna a MoMa Espai Cultural
La renovació del carrer Guimerà transforma la mobilitat al centre de la ciutat a partir d'aquesta tardor
Manresa commemorarà els 50 anys de les darreres detencions del franquisme a la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]