Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Punk-Trail supera la barrera de les 5’5 tones pel Banc d’Aliments i 80 kg de roba esportiva per NNormal
Gran èxit de la cursa que acull a més de 400 participants.
La Punk-Trail de Sant Joan supera un any més la seva barrera i arriba a les 5’5 tones pel Banc d’Aliments i 80 kg de roba esportiva pel projecte NNormal.

ST. JOAN / Redacció/Sergi Vàzquez   
29/05/2024 15:17
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La Punk-Trail de Sant Joan de Vilatorrada va celebrar aquest passat dissabte la cinquena edició de la cursa, tornant a ser un gran èxit rotund un any més i consolidant-se com una de les activitats més concorregudes del municipi. La cursa, organitzada per l’Associació Flipats per l’Esport i la Gresca, va reunir a més de 400 participants i va comptar amb la participació de nombroses persones voluntàries i comerços sense els quals no seria possible dur a terme la Punk-Trail. El temps va acompanyar i es va poder celebrar una gran festa de l’esport.

La cursa de muntanya té un fort component solidari i suposa un gran impuls pel Rebost, que ha rebut 5.500 quilos d’aliments, superant la marca de 4.500 quilos de l’any anterior. El Rebost és un projecte de Creu Roja que pretén donar resposta a situacions d'emergència social mitjançant la distribució d'ajuda alimentària. Es troba ubicat a Sant Joan de Vilatorrada i és el punt de recollida d'aliments, que es nodreix de l'activitat de les institucions, i donatius d'empreses, particulars i el suport del comerç local amb les seves aportacions. Gràcies a aquest suport es pot engegar el projecte i fer tot el que podem fer a la Punk-Trail. La cursa de muntanya està organitzada per als amants de l'esport i recolzada per les institucions i entitats del poble.

A més de la recollida solidària d’aliments, la Punk-Trail també col·labora en el projecte No Trace de la marca esportiva NNormal, de Kilian Jornet. Es tracta d’una iniciativa que permet donar una segona vida a la roba esportiva usada i que enguany ha estat un altre èxit, amb una recollida total de 80kg.

Un repte esportiu, però sense oblidar la gresca

La Punk-Trail de Sant Joan de Vilatorrada és una cursa apta per a tots els públics. Hi ha un circuit exigent per a aquelles persones que busquen un repte, però la prioritat és passar-s’ho bé. No es tracta d’una cursa competitiva, i en cap moment falten els moments lúdics, amb inflables i moments de diversió. És una activitat que poden dur a terme grans i xics.

La prova va tenir dos recorreguts, un de 17 km amb 900 metres de desnivell positiu, i un segon de 13 km amb 400 metres de desnivell. L’activitat va començar al pati de l’Escola de Música al Mas Sant Joan i va fer un petit recorregut pels carrers del municipi abans d’endinsar-se a la muntanya, passant també pel Bernador del Collbaix.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JOAN   BAGES  
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]