Dimarts 18 de febrer de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El COAC reobre el pati de la Casa Lluvià
La Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya a Manresa inaugurarà una nova edició de l’espai lúdic després de l’èxit de l’any passat.
El COAC reobre a partir el pati de la Casa Lluvià. Foto: COAC

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/05/2024 15:30
Josep Sinca i la DO Pla de Bages recullen els Premis Séquia 2025
Tot a punt per la 41a Transéquia
El Joc de Ciutat i el Torneig de Carcassonne apleguen 140 persones en total
Santpedor s'omple de carros i cavalls per la Festa de Sant Antoni
El Col·legi potencia aquest apropament a la ciutadania obrint les portes del pati de la seu de la Demarcació a Manresa, que esdevé un punt de trobada coincidint amb l’arribada del bon temps. En el marc d’una col·laboració entre el COAC Comarques Centrals i la cocteleria Glaç, la terrassa estarà oberta durant els mesos d’estiu de dilluns a dissabte de 6 de la tarda a les 12 de la nit. L’espai Glaç Wine comptarà amb música en directe i de petit format.

En paral·lel, l’obertura de la terrassa també serà un reclam per visitar les exposicions programades des del COAC de manera regular en què a partir del 7 de juny, per exemple, s’estrenarà la mostra El llegat de Domènech i Montaner que recull l’obra d’un dels arquitectes catalans més universals.  Amb la reobertura del pati de la Casa Lluvià el COAC potencia el seu objectiu més enllà de ser la casa dels i les arquitectes de convertir-se també en un espai obert a la ciutadania i amb una mirada cultural.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COAC   CASA LLUVIÀ  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El COAC exposa la maqueta de l’equipament de La Parada
ACTUALITAT
Trobada anual dels arquitectes de les Comarques Centrals
CATALUNYA CENTRAL
Montserrat serà l’escenari l’11 d’octubre de la trobada anual d’arquitectes de les Comarques Centrals

ACTUALITAT
COAC convoca el 8è Concurs fotogràfic a través d’Instagram
ACTUALITAT
El COAC s’adhereix a la plataforma que demana l’estudi pel desdoblament de la C-55
CATALUNYA CENTRAL
El COAC estrena divendres una exposició que recull el llegat de Domènech i Montaner
Detall de l'exposició Club Atlètic Manresa
Fem Manresa critica la falta d'informadors al carrer durant la implementació de recollida de residus
La 2a edició de la Marxa Nòrdica Vila de Súria aplega més de 170 participants
Josep Sinca i la DO Pla de Bages recullen els Premis Séquia 2025
L'equip de la Síndica de Greuges atén 12 visites presencials i 20 trucades en el seu últim desplaçament
Una exposició al Casino recull en imatges la construcció i la història de les pistes d'atletisme
Jardins de Llum torna aquest cap de setmana amb l'estrena de tres itineraris i Racons Poètics
Tot a punt per la 41a Transéquia




 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]