Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Fases i campionats de Catalunya a Navarcles
El CEB NAVARCLES aquesta temporada 2023-2024, ha coorganitzat unes fases de classificació per als campionats de Catalunya, en categoria SOTS 25 NIVELL A1 els dies 25 i 26 de maig i uns campionats de Catalunya, els dies 8 i 9 de juny, com ja és habitual cada temporada, des de fa uns quants anys, uns campionats de Catalunya absoluts en categories JÚNIOR TERRITORIAL NIVELL B, i CADET campionat de Catalunya NIVELL A1.
Fases i campionats de Catalunya a Navarcles.

Redacció/Sergi Vàzquez   
13/06/2024 15:05
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
A més van coincidir aquests darrers campionats amb una lluïda festa de cloenda de temporada, que va incloure un 3x3 nocturn amb pilotes lluminoses, tota una novetat a les nostres contrades. El primer campionat celebrat va ser els SOTS 25 Nivell A1, que va comptar amb la presència dels equips BC SANT JOAN DESPÍ, C.E. LAIETÀ, CN TERRASSA i l'equip de CB CIUTAT VELLA, que es va proclamar el campió de la fase després de guanyar al CN TERRASSA per un molt disputat 50-49. A l'acte de presentació i lliurament de trofeus, es va comptar amb la presència del Sr. Lluís Verges, Representant directiu de les comarques centrals de la Federació Catalana de Bàsquet, tot un honor. En les següents dates dels dies 8 i 9 de juny, arribava el plat fort a Navarcles, amb un doble campionat que es va decidir fer a Navarcles per la celeritat de l'organització del CEB NAVARCLES i les perfectes instal·lacions esportives del pavelló, ara amb un reformat de llums LED, que dibuixen amb un altre color els esdeveniments esportius.

El campionat Territorial JÚNIOR Nivell B, tancava els seus campionats a Navarcles, lluitant els equips classificats per ser els millors de tot Catalunya en aquesta categoria. Els equips finalment classificats per aquesta fase van ser, EL CIRCOL, REFORMIT ARENYS BÀSQUET BLANC, VILÀBASQUET VILADECANS BLAU i l'equip que va quedar campió de Catalunya de la categoria el FREDERIC MISTRAL A, guanyant al VILÀBASQUET VILADECANS BLAU per un clar, i molt disputat 78-60. Per acabar, a Navarcles es va poder gaudir de la fase final més demanada arreu, la de la categoria CADET NIVELL A1, i que portava a NAVARCLES els quatre millors equips de Catalunya, a lluitar per a un títol molt difícil d'aconseguir. Els equips classificats van ser SICORIS de Lleida, TGN BÀSQUET 08A de Tarragona, CE PALAMÓS U16 GROC de Girona i l'equip que es va proclamar campió, el QBASKET SANT CUGAT NEGRE. El partit per al tercer i quart lloc, es va decidir en una pròrroga, que es va saldar amb la victòria d'un punt del SICORIS davant el TGN BÀSQUET 08A, un partit trepidant fins al darrer segon. La final va ser una exhibició de joc dels dos equips que la disputaven, i el físic sota les anelles va donar la victòria a un QBASKET SANT CUGAT NEGRE, davant un lluitador CE PALAMÓS U16 GROC amb un resultat de 74-53.

Van assistir en el campionat JÚNIOR NIVELL B, el Sr. Joan Soler, Directiu de la federació catalana de bàsquet per fer entrega dels trofeus, també el Sr. Miquel Sans, representant i directiu de la federació catalana de bàsquet, i vam tenir l'honor del fet que el trofeu més preuat, en fes entrega la il·lustríssima alcaldessa de Navarcles, la Sra. Alba Pérez. El pavelló va viure tres jornades de campionats amb un públic entregat i les grades a vessar de gent, també es va veure molt de moviment per tot el poble, ja que molts d'aquests equips van pernoctar a Navarcles, els restaurants, i bars anaven de ple en ple. Una aportació a la promoció del poble de Navarcles arreu de Catalunya mercès a uns campionats que ja son signe de reconeixement nacional i d'identitat amb molt d'èxit per a Navarcles, gràcies al treball del CEB NAVARCLES i la coorganització de l'Ajuntament de Navarcles i a la federació catalana de bàsquet.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NAVARCLES   DIA DE LA DONA 
També et pot interessar:
NAVARCLES
Navarcles es prepara per viure una nova edició de la Fira de l’Abat, el 28 i 29 de març
NAVARCLES
El primer Dinar de Dones de Navarcles reuneix un centenar de participants
BAGES
La Setmana de la Dona de Castellbell i el Vilar, un èxit de participació

SÚRIA
Centenars de persones participen en la 5a Caminada de la Dona
POLÍTICA
Esquerra Republicana condemna l'atac vandàlic al local de Junts a Manresa
SÚRIA
L'acte central del 8-M a Súria recupera la memòria de tres dones
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]