Dimarts 08 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de color verd amb motiu del Dia Mundial de l'ELA
Aquest divendres, 21 de juny, se celebra el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA). Per aquest motiu, diversos municipis de Catalunya il·luminaran edificis o elements de la ciutat de color verd amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la malaltia i donar suport als afectats i les seves famílies.
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de color verd amb motiu del Dia Mundial de l'ELA.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/06/2024 15:12
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
Aquest dimecres arrenquen els treballs de millora de la calçada en un tram del carrer Gaudí
40ºC al Bages a ple setembre
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa
La façana de l’Ajuntament de Manresa s’il·luminarà de color verd el pròxim divendres, 21 de juny, en horari de 21.30 a 22.30 h. Un any més, Manresa se suma a la iniciativa de la Fundació Catalana Miquel Valls, que sol·licita als ajuntaments de Catalunya que il·luminin de verd façanes d'edificis o elements significatius de la ciutat amb motiu del Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA).

L’objectiu de la campanya “Fes un Gest per l’ELA” és visibilitzar aquesta malaltia i donar suport als afectats i a les seves famílies.  L’ELA és una malaltia del sistema nerviós central caracteritzada per una degeneració progressiva de les neurones motores (encarregades de controlar el moviment de la musculatura voluntària) a l'escorça cerebral, tronc de l'encèfal i medul·la. Aquestes neurones deixen progressivament de funcionar i moren, la qual cosa provoca debilitat i atròfia muscular. Les persones afectades han de fer front a diversos canvis que afecten tots els aspectes de la seva vida, com ara l’aparició de símptomes d’ansietat i la progressiva dependència, que provoca sentiments d’inutilitat, frustració o por de convertir-se en una càrrega.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ELA   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
MANRESA
Aquest dimecres arrenquen els treballs de millora de la calçada en un tram del carrer Gaudí
MANRESA
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa

FUTBOL
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
Un gran ventilador al teatre Conservatori
La carrabina i pistola aire protagonistes al Club Tir Precisió Manresa
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
L'Estany, Diada amb Mercat, Concert i Ball
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
40ºC al Bages a ple setembre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]