Diumenge 08 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages desmenteix la informació difosa, en un mitjà digital
Arran de la informació publicada en un mitjà de comunicació digital on s'afirma que l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha "multiplicat per dotze l'ajut a la Fira del caçador", coincidint amb la “gerència de la Federació de Caça de Joan Carles Batanés”, des del consistori es posa de manifest.
Sant Fruitós de Bages desmenteix la informació difosa, en un mitjà digital.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
24/06/2024 15:45
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
L'Ajuntament ha aprovat aquest mes de juny una subvenció per l'entitat municipal Societat de Caçadors per un import de 8.000 € per tal de donar suport a l'organització de la Fira del Caçador. En l'anterior edició en què es va celebrar la fira, l'any 2019, la subvenció va ser exactament del mateix import. Per tant, la subvenció atorgada no és de 9.600 € tal com s'informa erròniament i conseqüentment també és fals que la subvenció amb aquesta entitat s'hagi multiplicat per dotze.

L'any 2019 es va apostar per augmentar la subvenció a l'entitat municipal "Societat de Caçadors", ja que fins al moment, l'Ajuntament es feia càrrec del pagament directe de les factures corresponents a l'organització de la Fira del Caçador, i es va apostar per a fer-ho en forma de subvenció nominativa, mitjançant un conveni, per una millor gestió i major transparència.

Per altra banda, en la mateixa publicació també es relaciona Joan Carles Batanés amb la gerència de la Federació Catalana de Caça i en aquest sentit s’informa que Batanés no era gerent de l’esmentada federació, ni el juliol del 2019 ni el juny del 2024, moment en que es van atorgar les subvencions. Des de l’Ajuntament es demana al mitjà en qüestió més rigor a l’hora de difondre informacions.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DEL CAÇADOR   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs

BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
BAGES
La Denominació d'Origen Pla de Bages ha estat present a Barcelona Wine Week 2026
ST. FRUITÓS
Els alumnes del programa “Tastet d’oficis” inicien les pràctiques en empreses
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]