Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor visitaran 83 municipis barcelonins el mes de juliol
Aquest mes passaran per l’Alt Penedès, Anoia, Bages, Baix Llobregat, Berguedà, Garraf, Maresme, Moianès, Osona, Vallès Occidental i Vallès Oriental, i la ciutadania hi podrà presentar gratuïtament consultes i reclamacions. El servei, impulsat per la Diputació de Barcelona, s’adreça als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de Consum.
Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor visitaran 83 municipis barcelonins el mes de juliol.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
29/06/2024 14:44
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona visitaran aquest mes de juliol 83 poblacions de la demarcació que no compten amb un servei municipal de consum, ubicats a les comarques de l’Alt Penedès, Anoia, Bages, Baix Llobregat, Berguedà, Garraf, Maresme, Moianès, Osona, Vallès Occidental i Vallès Oriental.

Els veïns d’aquests municipis podran pujar a les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor per conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a consumidors, i presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament. A més, hi podran trobar material informatiu i consells sobre consum: els més consultats són els referits a com estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, o les clàusules en contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor formen part del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. Compten amb un equip tècnic que respon les consultes i reclamacions que hi fan els ciutadans presencialment, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMIC   DIBA 
També et pot interessar:
CERTÀMENS
La Fira Mediterrània reivindica la cultura popular
ACTUALITAT
El programa "Escolta Jove" ha atès més de 267.000 persones en quatre anys
ACTUALITAT
Suport als municipis per a un estiu lliure de violències masclistes

ACTUALITAT
BIBLIOBÚS+ inverteix prop de 3,5 milions d'euros en renovar vehicles
ACTUALITAT
Suport al món local en la lluita contra la segregació educativa
ACTUALITAT
Reforç de les inspeccions per evitar intoxicacions alimentàries a l'estiu
Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Manresa dona la benvinguda als nous estudiants universitaris
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]