Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Servei Especialitzat d’Atenció a la Infància i l’Adolescència del Bages finalitza dues formacions
S’ha fet formació per a pares i mares en situació de risc greu amb infants de 0 a 3 anys de capacitació parental i s’han donat eines a famílies que atenen infants de la mateixa família tutelats per l’administració.
El Servei Especialitzat d’Atenció a la Infància i l’Adolescència del Bages finalitza dues formacions.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
28/06/2024 16:11
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Aquest mes de juny el Servei Especialitzat d’Atenció a la Infància i l’Adolescència del Bages de l’Àrea d’Atenció Social Especialitzada del Consell Comarcal del Bages ha acabat dues formacions impartides des del mes d’abril. En primer lloc, s’ha realitzat un grup de capacitació parental per a pares i mares en situació de risc greu amb infants de 0 a 3 anys. Han participat pares i mares atesos des del SEAIA i les educadores del servei han dinamitzat el grup plantejant aspectes per millorar les habilitats de criança, en temes com l’alimentació, els hàbits, la relació afectiva i l’atenció emocional.

Per altra banda, s’ha fet formació per a famílies que atenen infants de la mateixa família tutelats per l’administració i amb la mesura d’acolliment en família extensa. Són nuclis de persones que assumeixen la responsabilitat de la criança dels infants durant el temps que no poden viure amb els seus progenitors. S’ha posat l’accent en l’especificitat que comporta la criança des de l’acolliment i les necessitats i respostes específiques que tenen els infants i adolescents.

Valoració positiva

La consellera de l’Àrea d’Atenció Social Especialitzada del Consell Comarcal del Bages, Lluïsa Tulleuda Lari, destaca “la satisfacció dels participants en els dos grups de treball aquest darrer trimestre que tindrà continuïtat a través dels grups de suport i que ens empeny a plantejar noves formacions de cara als pròxims mesos”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages engega els tallers de teatre “Àvies del segle XXI”
BAGES
El Consell Comarcal del Bages torna a demanar inversions immediates a Rodalies i la gratuïtat de la C-16
BAGES
El Consell Comarcal del Bages impulsa el nou Pla Comarcal de Joventut

BAGES
El Consell Comarcal impulsa un formació en electricitat i electrònica
BAGES
El Consell Comarcal del Bages destina 20.400 € dels Ajuts InnoBages 2025
BAGES
El Bages avança en ocupació
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]