Dijous 24 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Althaia organitza una xerrada adreçada a infants, joves i adults per fomentar l’ús de les pantalles
Tindrà lloc dijous 4 de juliol, a les 18.00 hores, a la Sala d’Actes de l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Althaia organitza una xerrada adreçada a infants, joves i adults per fomentar l’ús saludable de les pantalles.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/06/2024 14:05
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
Quins efectes tenen les pantalles en la nostra salut, per què són tan addictives i com podem fer-ne un ús saludable. Aquestes i altres qüestions seran els temes centrals de la xerrada que se celebrarà dijous dia 4 de juliol, a les 18.00 hores, a la Sala d’Actes de l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Anirà a càrrec de la Dra. Dominica Díez, psicòloga clínica de la Fundació Althaia experta en pantalles, que conversarà amb Núria Casals, periodista del programa InfoK de l’SX3.

La xerrada, oberta a tota la ciutadania, s’adreça especialment a infants i joves i també a adults. L’objectiu és donar eines per instaurar bons hàbits en relació a l’ús del mòbil i altres dispositius digitals en una època, l’estiu, en què es gaudeix de més temps lliure i d’oci, fet que pot propiciar que es passi més estones davant de les pantalles.

També es donaran orientacions per poder prevenir la possible addició a les pantalles, així com identificar els signes d’alerta per detectar un possible ús problemàtic dels dispositius digitals. En aquest sentit, es parlarà del disseny dels videojocs i de les xarxes socials. Per assistir a la xerrada no cal inscripció prèvia. Dominica Diez és psicòloga clínica i Doctora en Psicologia, responsable de la Unitat d’Addiccions Comportamentals de la Fundació Althaia, a més de professora a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ALTHAIA   SANITAT   PANTALLES 
També et pot interessar:
SANITAT
La jornada d’Al·lergologia posa de manifest els casos d’al·lèrgies a medicaments
SANITAT
Althaia i l’ICS Catalunya Central potencien la coordinació
SANITAT
Més de 130 professionals participen en la jornada sobre ètica assistencial d’Althaia

SANITAT
200 professionals participen en el 45è Congrés de la Societat Catalana de Medicina Intensiva i Crítica
SANITAT
L’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa és entre els cent millors d’Espanya
SANITAT
Althaia continua potenciant l’oferta per a residents
Diada de Sant Jordi
Els infants de les escoles de Sant Fruitós de Bages gaudeixen d'una matinal de contes
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
La conductora d'un vehicle mor en una col·lisió lateral a la C-16 a Sallent
MengemBages organitza una jornada per a famílies el divendres 25 d’abril


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]