Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tirallongues, Salats i Castellers de Santpedor estrenen la primera edició de la Callussenca
La colla castellera dels Tirallongues de Manresa actuaven aquest passat diumenge a Callús juntament amb els Castellers de Santpedor, Margeners de Guissona i els Salats de Súria amb motiu de la diada la Callusenca.
Tirallongues, Salats i Castellers de Santpedor estrenen la primera edició de la Callussenca.

CULTURA / Redacció  
04/07/2024 21:36
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
En aquesta diada castellera, a part dels Margeners de Guissona, aplegava a totes les actuals colles castelleres del Bages en una primera edició de la ‘Callusenca’, que pretén ser una diada anual en les pròximes temporades. Els manresans iniciaven la seva participació descarregant un pilar de 4 d’entrada. A primera ronda de castells executaven un 3 de 7 que quedava com a intent desmuntat, per a la segona ronda descarregaven un 4 de 7, a la ronda de repetició intentaven de nou un 3 de 7 que en aquesta ocasió descarregaven amb èxit i sense massa problemes. A la següent ronda exhibien i descarregaven un 2 de 6 i un pilar de 5 a la ronda de pilars. S’acomiadaven de la seva participació amb un pilar de 4 de sortida.

Castellers de Santpedor descarregaven un pilar de 4 d’inici. En les rondes de castells executaven un 4 de 6 amb agulla, dos intents desmuntats d’un 3 de 6 amb agulla, un 3 de 6, un intent desmuntat d’un pilar de 5, i un pilar de 4 de comiat. Margeners de Guissona, descarregaven un pilar de 4, un 3 de 6 amb agulla, un 3 de 6, un 3 de 6 aixecat per sota i un pilar de 4 final. Salats de Súria descarregaven un pilar de 4, un 3 de 6 i un pilar de 4 de sortida. Els Tirallongues mostraven de nou una diada molt solvent amb uns castells sòlids i ben executats. Per segona vegada en aquesta temporada els manresans mostraven un 2 de 6 i que descarregaven sense problemes i amb l’objectiu de poder pujar un pis més pròximament. Els manresans ja preparen la seva pròxima diada que tindrà lloc el dia 6 de juliol al Castell de Montjuïc de Barcelona juntament amb els Castellers del Poble Sec i els Castellers de Lleida.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TIRALLONGUES   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
MANRESA
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada

LA FOTO DEL DIA
El cartell de l'ExpoBages
ALTRES ESPORTS
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]