Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Se celebra una reunió de municipis del Camí Ignasià català per a impulsar-ne la promoció
La jornada de treball es va celebrar a la població lleidatana de Palau d’Anglesola, amb la participació de disset municipis catalans. La representació de l’Ajuntament de Manresa va estar encapçalada pel regidor d’Empresa, Coneixement i Turisme, Joan Vila Marta.
Se celebra una reunió de municipis del Camí Ignasià català per a impulsar-ne la promoció. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
06/07/2024 14:51
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Aquest va ser una fita important per a l’impuls de la ruta, emmarcat en els 500 anys de la commemoració de l’estada d’Ignasi de Loiola a Manresa. La trobada també va plantejar pròxims passos conjunts entre els municipis, amb la proposta d’organitzar-se en un ens municipalista que coordini la promoció i gestió del Camí.

Joan Vila Marta, regidor d’Empresa, Coneixement i Turisme, ha fet retorn de les visites que Manresa ha efectuat més de seixanta municipis al llarg dels 700 quilòmetres del Camí Ignasià basc, riojà, navarrès i aragonès en els darrers mesos. En aquestes visites s’ha compartit la visió exposada a la reunió per a donar un nou impuls al Camí des dels municipis de tot el traçat amb una adhesió plena a les propostes de coordinació.

A la trobada hi van assistir representants polítics i tècnics dels municipis de Manresa, Marganell, Castellbell i el Vilar, Monistrol de Montserrat, Castellolí, Igualada, Veciana, Montmaneu, Cervera, Tàrrega, Verdú, Castellnou de Seana, Palau d’Anglesola, Bell-lloc d’Urgell, Alcoletge, Lleida i Torres de Segre.

El Camí Ignasià ressegueix les passes que Ignasi de Loiola va fer ara fa 502 anys en el seu pelegrinatge cap a Jerusalem i té inici a la casa on va néixer a Azpeitia (Euskadi), passa pel territori actual de cinc comunitats autònomes i finalitza a Manresa, on va fer una estada d’onze mesos en els quals va viure una profunda transformació espiritual. El Camí Ignasià és una oportunitat per a dinamitzar turísticament territoris d’interior amb propostes de turisme sostenible i accessible.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMÍ IGNASIÀ   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]