Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona celebra dues jornades de salut i benestar amb la Fundació SHE
La Fundació SHE, amb el suport de Fundació “la Caixa”, organitza dues jornades especials dedicades a la salut i el benestar els propers 18 i 19 de juliol.
Cardona celebra dues jornades de salut i benestar amb la Fundació SHE.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/07/2024 11:47
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Aquestes activitats estan dissenyades per promoure hàbits de vida saludables en la comunitat i poder seguir complint els objectius de Healthy Communities 2030, programa de salut que es va iniciar al 2020 i que estudia si la implementació local d’intervencions educatives per promoure la salut a nivell comunitari millora la salut cardiovascular global de la població.

Dijous 18 de juliol: Jornada Healthy Communities d'Estiu a la Piscina de Cardona

Es tracta d’una jornada lúdica dirigida als participants del Programa i a tota la població. La jornada d'estiu tindrà lloc a la Piscina de Cardona i oferirà una varietat d'activitats esportives per a tota la família. Des de les 10.30 h fins a les 21.00 h, els participants podran gaudir de classes de iogalates, dansa, zumba, arts marcials, i més. La programació d'activitats inclou:

10.00h - 11.00h: Iogalates a càrrec de Vèrtex 360 amb Anna Badia
16.00h - 16.45h: Dansa per a nens i nenes a càrrec d’Hàbit amb Víctor González
16.30h - 19.30h: Torneig de voleibol organitzat per Cardona Events (a partir de 12 anys)
17.00h - 17.45h: Zumba a càrrec d’Espaigua amb Anna Novelles
18.00h - 18.45h: Dansa per a adults a càrrec d’Hàbit amb Víctor González
19.00h - 19.45h: Masterclass d’arts marcials amb música “Comboxing” a càrrec de Cardona Events amb Manu Jiménez (creador i instructor de la disciplina Comboxing).
20.00h - 21.00h: Body Art a càrrec de Gimnàs Daina amb Ana Raja

Aquest any la jornada compta amb la participació especial dels centres esportius de Cardona i rodalies. Les activitats prèvies a l’obertura i posteriors al tancament de la piscina (Iogalates i Body Art) són d’accés lliure i gratuït, mentre que el preu de l’entrada a la piscina durant l’horari d’obertura serà l’habitual (d’11h a 20h). L’objectiu d’aquesta jornada és promoure els hàbits saludables, i a la vegada, augmentar l’adherència de les persones participants en el programa Healthy Communties, el qual es troba actualment en fase autònoma dels Grups d’Ajuda Mútua.

Acte de presentació dels primers resultats científics a Cardona amb la presència i intervenció del Dr. Valentí Fuster

El divendres 19 de juliol, l'Auditori Valentí Fuster acollirà una jornada dedicada a la presentació dels primers resultats de l'estudi Healthy Communities. L'acte començarà a les 19.00 h i comptarà amb la presència i intervenció del prestigiós cardiòleg català, Dr. Valentí Fuster, qui oferirà una xerrada sota el títol "La salut del segle XXII".

L'equip HC2030 presentarà les properes accions del programa, destacant les iniciatives i activitats futures que seguiran promovent la salut i el benestar a Cardona. A més, el Dr. Roberto Elousa, investigador de l'Institut de Recerca Hospital del Mar i del CIBERCV, col·laborador del projecte HC2030 i Degà de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, presentarà els primers resultats científics dels mesuraments dels participants. Aquest anàlisi comparatiu entre els primers i segons mesuraments oferirà una visió detallada de l'impacte del programa en la salut de la comunitat.

Per concloure la jornada, tindrem l'actuació del "Cor Jove" de Musicant amb acompanyament instrumental, que posarà el punt final a aquest acte. L’entrada serà lliure i gratuïta, per tant, no caldrà fer reserva prèvia d’entrades. La Fundació SHE convida a tota la comunitat a participar i gaudir d'aquests esdeveniments dedicats a la salut i el benestar. No perdeu aquesta oportunitat de formar part d'aquestes activitats que promouen un estil de vida saludable i la cohesió comunitària.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JORNADES DE SALUT   CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"

ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]