Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna el Pla de Lluna a Castellbell i el Vilar
Tindrà lloc el diumenge 21 de juliol al Pla del Mas-roig de Sant Cristòfol de Castellbell i el Vilar.
Torna el Pla de Lluna a Castellbell i el Vilar.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/07/2024 15:10
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Castellbell i el Vilar ja ho té tot a punt per a una nova edició del Pla de Lluna, l'esdeveniment estiuenc que uneix nous talents musicals i gastronomia amb el marc incomparable de la muntanya de Montserrat. La vetllada tindrà lloc el diumenge 21 de juliol i comptarà amb les actuacions musicals del jove pianista Gerard Romeu i del novell grup de jazz Quart de Blues, composat per Adrià Balcells (saxo alt), Teo Gallego (piano), Isarn Turcó (baix) i Jofre Noguera (bateria). Tot això, combinat amb un ressopó a base de productes locals i vins de la DO Pla de Bages i les vistes de la muntanya de Montserrat il·luminada per la lluna plena de juliol.

Les entrades són limitades i es poden adquirir a www.entrapolis.com. Tenen un preu de 10 € i són gratuïtes per als infants fins a 5 anys. L'any passat, més de 350 persones van gaudir d'aquest esdeveniment que posa en valor l'entorn natural i paisatgístic del municipi, amb Montserrat i el Geoparc  de la Catalunya Central com a elements articuladors d'un patrimoni excepcional.

La vetllada començarà a les 8 del vespre amb la presentació, en col·laboració amb el Parc Rural de Montserrat i el Col·lectiu El Brogit, del Camí de les Matonaires de Montserrat, a l'entrada de Sant Cristòfol, al costat de l'església. A partir de dos quarts de 9 del vespre els assistents es podran desplaçar cap al Pla del Mas-roig per començar a gaudir del ressopó a la barraca de vinya. Els concerts començaran a les 10 del vespre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES   PLA DE LLUNA 
També et pot interessar:
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages

BAGES
Castellbell i el Vilar busca fotos antigues de la nit del 5 de gener
SÚRIA
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel obre el període de preinscripcions fins al 22 de maig
ST. JOAN
Nova salmorrada al bosc de ribera de Sant Joan de Vilatorrada
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]