Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages celebra l'onzena edició de la Tomacada
El dissabte 27 de juliol, la plaça de l'Església de Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la festa popular gastronòmica de la Tomacada, que enguany arriba a la seva onzena edició.
Sant Fruitós de Bages celebra l'onzena edició de la Tomacada.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
16/07/2024 13:08
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
Aquesta trobada té per objectiu fer pedagogia i fomentar el consum de productes de proximitat entre la població, i alhora premiar els hortolans que al llarg de l'any conreen els horts del municipi. La festa començarà a partir de 2/4 de 7 de la tarda amb una xerrada sobre la comunitat de regants de sant Fruitós de Bages a càrrec de membres del col·lectiu de regants del municipi.

A partir de les 7 de la tarda es faran 2 propostes, per una banda, un taller familiar sobre la construcció de refugis per a rat penats i una xerrada sobre plantes aromàtiques a l'hort, a càrrec de Xavi López de l'Escola Agrària de Manresa. A ¼ de 9 del vespre s'obriran a la ciutadania els horts de La Sagrera per tal que tothom qui ho desitgi pugui visitar-los.

A les 9 del vespre se celebrarà el tradicional sopar popular amb amanida de tomàquet dels horts, pa amb tomàquet, botifarra i postres. Els tiquets es poden adquirir a Fotografia Joanan33 al preu de 8 € els adults i 4 € els infants menors de vuit anys. A partir de les 10 del vespre s'entregaran els premis de la tomacada d'enguany. El concurs en aquesta edició tindrà tres modalitats: el tomàquet de més pes, el millor cistell amb productes de l'hort i el tomàquet més original. La festa és organitzada per la Junta de Regants Riu d'Or, el Col·lectiu de Recerca Històrica i l'Ajuntament i compta amb la col·laboració de Jordi Hi-Fi, Cal Fusteret, Can Ladis, Fotografia Joanan33 i el Nou Celler.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TOMACADA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
BAGES
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries

ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages
ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
Mirant amunt, entre edificis
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
L'Hospital de Berga amplia el servei PADES per garantir l'atenció domiciliària
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]