Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El concert Pla de Lluna convoca mig miler de persones al Pla del Mas-roig de Castellbell i el Vilar
El concert nocturn manté l’èxit de convocatòria en un entorn natural incomparable i té com a protagonistes el jove pianista Gerard Romeu i el grup de jazz Quart de Blues.
Abans de l’actuació, es van estrenar els tòtems informatius que divulguen l’antic Camí de les Matonaires de Montserrat.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
23/07/2024 12:30
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Mig miler de persones van esgotar les entrades per assistir al concert Pla de Lluna al Pla del Mas-roig, a Castellbell i el Vilar. L’experiència musical, en un entorn natural incomparable amb la muntanya de Montserrat al fons, va mantenir l’èxit de convocatòria en una edició en què la lluna plena de juliol va compartir el protagonisme amb el jove pianista Gerard Romeu i grup de jazz Quart de Blues.

L’esdeveniment va posar en valor l’entorn natural i paisatgístic del municipi, amb Montserrat i el Geoparc  de la Catalunya Central com a elements de referència d’un patrimoni que és excepcional. Més enllà del component musical, la vetllada també va incloure un ressopó a la barraca de vinya del Pla del Mas-roig amb els vins de la DO Pla de Bages i els embotits i formatges de proximitat.

Tòtems informatius
Abans del concert es van estrenar els quatre tòtems informatius col·locats a Sant Cristòfol que divulguen l’antic Camí de les Matonaires de Montserrat. Antigament, les matonaires es desplaçaven des del nucli de Sant Cristòfol fins al capdamunt de la muntanya. L’acte, celebrat al costat de l’església romànica de Sant Cristòfol de Castellbell, va comptar amb la presència de la consellera de Presidència de la Generalitat de Catalunya, Laura Vilagrà Pons, i del conseller de Turisme del Consell Comarcal del Bages i president del Geoparc de la Catalunya Central, Eduard Mata Riu. Van estar acompanyats per l’alcalde de Castellbell i el Vilar, Adrià Valls Sellés, i la tècnica del Parc Rural de Montserrat, Marta Martí.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà

ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
BAGES
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]