Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages aprova el Pla d’actuació de mandat 24-27
En el marc del ple de juliol s’aprova la licitació del servei de transport escolar per als tres propers cursos amb un import de 5,6 milions d’euros.
Imatge del ple ordinari de juliol.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/07/2024 16:41
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
En el marc del ple de juliol el Consell Comarcal del Bages ha aprovat el Pla d’actuació de mandat 2024-2027 com a pas previ al document comarcal que és previst que estigui a punt a la tardor. El pla incorpora un total de 69 actuacions vinculades als eixos de sostenibilitat, persones i cohesió social, territori i qualitat de vida i administració al servei de la ciutadania i dels ajuntaments. El president del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez Mosella, destaca que aquest pla “reforça el compromís amb la millora de la qualitat de vida de tots els habitants de la comarca i amb la preservació i potenciació dels nostres recursos naturals i culturals”. Les actuacions estan alineades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

 
Servei de transport escolar
En paral·lel, el ple de juliol també ha donat llum verda a la licitació d’un dels contractes més importants del Consell Comarcal del Bages d’aquest mandat. Concretament, s’ha aprovat licitar el servei de transport escolar, amb vehicles amb una capacitat màxima de 60 alumnes, per un import de 5,6 milions d’euros que serà vigent els dos pròxims cursos i amb l’opció d’ampliar el contracte el curs 2026-2027.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Manifest dels municipis del Bages per la seguretat i convivència
BAGES
El Consell Comarcal del Bages reivindica el dret de les persones grans
BAGES
El Consell Comarcal obren una nova convocatòria dels ajuts InnoBages

BAGES
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
BAGES
Nova plataforma per trobar sòl, naus i oportunitats industrials
BAGES
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
Com funciona un cotxe autònom? Així “veu” i interpreta el que passa al seu voltant
El carrer Guimerà vist de nit
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
Unes 800 persones s'interessen pels programes de la Diputació al Saló de l'Ocupació
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]