Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

PcComponentes col·labora amb la fundació AMPANS per la creació d’una sala multisensorial
La sala s’ubicarà a la residència i escola Els Companys que atén a 28 infants i adolescents amb altes necessitats.
José Manuel Campuzano (PcComponentes), Marina González (Fundació AMPANS), Aser Villoria (PcComponentes) i Judit Pelegrin (Worldcoo).

SOCIETAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
02/08/2024 09:39
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
PcComponentes, l'ecommerce expert en tecnologia, ha destinat la seva última campanya “Euro Solidari” a la fundació AMPANS que treballa per la inclusió sociolaboral de persones amb discapacitat intel·lectual i en situació de vulnerabilitat. Amb aquesta acció, PcComponentes ha permès als clients de l'ecommerce donar un euro extra amb les compres de tecnologia, per col·laborar en la qualitat de vida i promoure el desenvolupament personal de nens i nenes i adolescents amb necessitats especials.

Els fons obtinguts van destinats, específicament, a la creació d’un espai multisensorial, un entorn dissenyat per a estimular els sentits de manera controlada i programada, que s’utilitza en teràpies i activitats educatives per a persones amb discapacitat intel·lectual i autisme. Afavoreix l’estimulació sensorial, la relaxació i reducció de l'ansietat, el desenvolupament cognitiu i motriu, la comunicació i la interacció social, i facilita experiències d'aprenentatge personalitzades.

A través de Worldcoo, PcComponentes fa partícips als seus clients de projectes solidaris com el que du a terme AMPANS, que treballa des de fa prop de 60 anys generant suports i oportunitats que permetin a les persones amb discapacitat intel·lectual fer realitat els seus projectes de vida, amb serveis que abasten des d’escola, formació, inserció laboral, atenció diürna i ocupacional, fins a acolliment residencial.

La solidaritat dels clients de la companyia ha permès recaptar 15.007 euros que s'han destinat a la posta en marxa de la sala multisensorial que donarà servei a 28 nens i nenes acollits a la residència Els Companys que AMPANS va posar en marxa el 2021 a Sant Fruitós de Bages, a la comarca del Bages. Es tracta d’un centre pioner que ofereix atenció especialitzada a infants i adolescents amb autisme d’alta complexitat.

El lliurament del xec s'ha dut a terme a la botiga de PcComponentes a Barcelona amb la presència d’Aser Villoria, responsable d'expansió de Retail, i José Manuel Campuzano, responsable de la botiga de Barcelona, acompanyats de Judit Pelegrin de Worldcoo. Per part de la fundació AMPANS, Marina González, directora del servei de llars, ha representat l’entitat beneficiària.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMPANS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
ACTUALITAT
L’Art de Viure d’AMPANS estrena l’exposició ‘Trajectòries Singulars’
ACTUALITAT
Prop de 900 infants de primària de la comarca aprenen a reciclar aquest curs

ACTUALITAT
El Centre Ocupacional La Sagrera, present un any més a la Festa de l’Arròs de Sant Fruitós
ACTUALITAT
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
ACTUALITAT
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]