Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar prepara la Festa Major amb activitats per a totes les edats del 14 al 18 d’agost
L’Ajuntament recupera una petita fira d’atraccions a l’avinguda Catalunya, davant de l’escola Jaume Balmes, i es potencien les activitats infantils.
Imatge de la portada del programa.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
05/08/2024 11:51
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Castellbell i el Vilar prepara la Festa Major amb activitats per a totes les edats del 14 al 18 d’agost. L’Ajuntament ultima els detalls d’un programa que recupera una petita fira d’atraccions a l’avinguda Catalunya, davant de l’escola Jaume Balmes, durant tots els dies de festa i potencia les activitats infantils. Pel que fa a les novetats més destacades, es farà un sopar de traje el diumenge de Festa Major, hi haurà food trucks i barra per sopar cada nit a la fresca i es comptarà amb l’actuació humorística a càrrec de La Perra y el Cari.

Les entitats del poble també participaran a la Festa Major. El dijous al vespre actuaran La Diosa Flamenco i els Diables Els Resistents, que oferiran un espectacle de foc, i el dissabte a la nit els Gegants de Castellbell i el Vilar oferiran una cercavila amenitzada per la xaranga Buidant la bóta. Mentre que altres entitats també organitzaran activitats: dissabte al matí, els Bastoners i els Diables Els Resistents s’encarregaran del Ral·li Humorístic.

L’oferta infantil inclourà una tarda de jocs a la plaça Lluís Companys, una festa holy, inflables aquàtics, pregó infantil, actuació de dance, la remullada familiar nocturna i un escape room en què s’hauran de combatre uns alienígenes.  

 
Pregó i música
El pregó es llegirà el dimecres 14 d’agost davant de l’Ajuntament i anirà a càrrec del Centre d’Amistat que commemora el 30è aniversari aquest any. La Festa Major inclourà diferents actuacions musicals en què hi haurà sardanes, a càrrec de la cobla La Nova Vallès (15 d’agost a les 12.00 hores), l’actuació flamenca de la Casa Flamenca La Diosa (15 d’agost a les 20.30 hores), el concert de versions del grup Sixtus (16 d’agost a les 21.30 hores), l’Orquestra Rosaleda que oferirà el seu concert a les 19.30 i el ball a les 23.30 (17 d’agost) i les Havaneres del grup Americanus, que posaran el punt final a la festa el diumenge 18 d’agost a les 22.00 hores. Cada nit, de dimecres a dissabte, hi haurà l’actuació de diferents DJ que actuaran a l’escola Jaume Balmes (DJ Núrik, DJ Big Friday, DJ Hook i DJ Marc Pich).

Pel que fa a l’activitat esportiva, es programaran tornejos de tennis taula i de tennis, partits de futbol, un bateig de submarinisme i el Ral·li humorístic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   FESTA MAJOR 
També et pot interessar:
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
BAGES
Castellbell i el Vilar ha començat les obres de millora del cementiri
BAGES
Castellbell i el Vilar millora la seguretat a la cruïlla de Marganell i Sant Cristòfol

BAGES
Castellbell i el Vilar corregeix les mancances de seguretat del Casino
BAGES
Castellbell i el Vilar s’adhereix al manifest de 80 municipis per les urbanitzacions amb dèficits
BAGES
El Casal de la Gent Gran de Castellbell i el Vilar estrena les millores executades
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]