Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa serà seu del Circuit de caminades de marxa nòrdica per a tothom
La caminada es farà el diumenge 15 de setembre amb sortida i arribada al Parc de l’Agulla de Manresa, i formarà part d’una de les 9 proves del circuit que promou la Diputació de Barcelona. Les inscripcions ja estan obertes.
La Marxa Nòrdica sortirà del Parc de l'Agulla.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/08/2024 12:47
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El diumenge 15 de setembre se celebrarà a Manresa una de les 9 caminades solidàries de marxa nòrdica que s’organitzen al llarg de l’any a les comarques de Barcelona adreçada a persones de 8 anys en amunt. El Circuit de caminades de marxa nòrdica per a tothom, que es farà al Parc de l’Agulla, és una iniciativa de l’Àrea d’Esports i d&rs quo;Educació Física de la Diputació de Barcelona, i compta amb l’organització de l’Ajuntament de Manresa.

La caminada és oberta a tothom (adults i infants a partir de 8 anys) amb un mínim de condició física. Començarà a les 10 del matí amb un taller guiat per tècnics experts en marxa nòrdica adreçat als participants majors d’11 anys que tinguin poca o nul·la experiència en aquesta modalitat i un altre taller, basat en el joc, per a nens i nenes d’entre 8 i 11 anys. Cap a les 11 del matí, s’iniciarà la caminada guiada sobre dos circuits, un de 9 quilòmetres i un altre de 6, amb sortida i arribada al Parc de l’Agulla.

L’organització facilitarà bastons de marxa nòrdica a totes les persones participants que no en tinguin. El Circuit de caminades de marxa nòrdica per a tothom és un projecte solidari i la inscripció va lligada a una aportació d’aliments que es destinaran a la Plataforma dels aliments de la Fundació del convent de Santa Clara. Les inscripcions es poden realitzar des del 16 d’agost en aquest enllaç.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MARXA NÒRDICA   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
MANRESA
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada

LA FOTO DEL DIA
El cartell de l'ExpoBages
ALTRES ESPORTS
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]